Ik heb een Orion 17" monitor en ik merk dat als ik naar de linkerhoeken kijk dat mijn beeld trilt, bij 60hz is dit nog heviger als bij 85, bij de rechterkant en rechterhoeken trilt het niet, ik vraag me af hoe het komt...
Zit het ding op geaard stopcontact?
staan er niet afgeschermde speakers in de buurt?
ligt er niet toevallig een adapter achter of in de buurt?
staan er niet afgeschermde speakers in de buurt?
ligt er niet toevallig een adapter achter of in de buurt?
Ah, bedankt, het is me nu duidelijk dat omliggende apparaten de oorzaak kunnen zijn, mijn tv staat gedraait recht naast mijn monitor, als ik heb een stuk verschuif verdwijnt het probleem. Als ik hem nu toch hier naast de monitor laat staan, is dit dan slecht voor de monitor ?
Verwijderd
euhm, heb juist hetzelfde, vooral als het scherm wit is. Ik dacht dat dat gewoon aan de hertz lag, omdat de mijne niet hoger kon als 85hertz. Dit is een 17inch scherm van het containerpark
van het merk CTX, dus ik weet niet hoe oud hij is
Ik heb alleen maar twee boxen staan ernaast
rechts en links, en hij doet het alleen maar links
edit: jullie hebben idd gelijk, als ik men scherm wit laat zien, zoals deze zijkanten, zie je ook lichtjes grijs strepen, en beetje trillen, pak ik men boxen vast, en zet ze beetje verder gaat het lichtjes weg. Maarja, het iriteert me eigenlijk niet
Ik heb alleen maar twee boxen staan ernaast
edit: jullie hebben idd gelijk, als ik men scherm wit laat zien, zoals deze zijkanten, zie je ook lichtjes grijs strepen, en beetje trillen, pak ik men boxen vast, en zet ze beetje verder gaat het lichtjes weg. Maarja, het iriteert me eigenlijk niet
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 14:12 ]
ik heb da probleem oowk, alleen dan met de wasdroger die een muurtje verderop staat, best extreem...
En of het slecht is?
Ik hoop van niej...
ps. wat houdt zo'n stabilisator in?
Kun je daarmee softwarematig "hardwareproblemen" oplossen?
Klinkt raar, en misschien bedoel je oowk wel wat anders...
En of het slecht is?
Ik hoop van niej...
ps. wat houdt zo'n stabilisator in?
Kun je daarmee softwarematig "hardwareproblemen" oplossen?
Klinkt raar, en misschien bedoel je oowk wel wat anders...
[ Voor 36% gewijzigd door bartvl op 14-12-2003 20:56 ]
Life is not about specs, it is about joy!
Verwijderd
Wat bedoel je daarmee?Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 20:44:
moet je ff een stabilisator installeren
Hij denkt dat dat grappig is. Slaat nergens op, en daar heeft betreffende user inmiddels ook mail voor mogen ontvangen
Pagina: 1