Toon posts:

A7n8X Deluxe, ik kom er echt niet meer uit

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok dit is heel verwarrend, ik woon in Nijmegen en ben van plan een nieuwe systeem te bouwen en ik wou n paar spullen bij computerland kopen (is in de stad) , oa de MObo, maar nu kijk ik dus op die site en er staat Niet bij dat hij FSB 400 ondersteund:
http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=3456

en bij PCzaak de online shop staat:
http://www.pczaak.nl/cata..._22_56_77&products_id=333
er staat FSB: 333/266/200 en bij die van Computerland ook, maar daar staat weer bij: nVidia nForce2 SPP chipset
en bij PC zaak: Chipset: nForce 2-ST
en bij PC zaak staat onderaan: ''beste keus voor een AMD systeem. ondersteund standaard ook 400 FSB''

mijn vraag is of die bij computerland rev 2.0 heeft en toch wel 400 FSB ondersteund. omdat het weekend is beantwoorden ze mn mail niet.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Het is al maanden alleen nog maar rev2.0 van de a7n8x-deluxe wat er rond gaat. Vraag anders ff in de winkel als je die spullen gaat halen, staat gewoon op het mobo zelf tussen de pci-sloten.

Verwijderd

Topicstarter
ok wat is het verschil tussen die chipsets dan: nForce2 SPP<<<>>>nForce2-ST

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
ik heb hier een a7n8x-deluxe v2.0 liggen met nforce2 spp(ultra 400) chipset hier staat op dat tie dual ddr 400 ondersteund.

zal als ik jou was maar eerst goed na vragen bij de zaak waar je um koopt dat het wel allemaal naar je wens is.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Ik werk bij Computerland en kan verzekeren dat we niks anders dan de Rev. 2.0 hebben liggen dus.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok ty, van mij mag dr een slot op, ik moet alles nu gauw bestellen want tot 31-12-03 mogen we nog 2200 Euro bestellen van die PC prive van m'n ma en daarna is het 1400 Euro. :(

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:13:
ok dit is heel verwarrend, ik woon in Nijmegen en ben van plan een nieuwe systeem te bouwen en ik wou n paar spullen bij computerland kopen (is in de stad) , oa de MObo, maar nu kijk ik dus op die site en er staat Niet bij dat hij FSB 400 ondersteund:
http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=3456

en bij PCzaak de online shop staat:
http://www.pczaak.nl/cata..._22_56_77&products_id=333
er staat FSB: 333/266/200 en bij die van Computerland ook, maar daar staat weer bij: nVidia nForce2 SPP chipset
en bij PC zaak: Chipset: nForce 2-ST
en bij PC zaak staat onderaan: ''beste keus voor een AMD systeem. ondersteund standaard ook 400 FSB''

mijn vraag is of die bij computerland rev 2.0 heeft en toch wel 400 FSB ondersteund. omdat het weekend is beantwoorden ze mn mail niet.
Nog een QUOTE: ok wat is het verschil tussen die chipsets dan: nForce2 SPP<<<>>>nForce2-ST [end quote]

Ja 400 Mhz word ondersteund, zorg in ieder geval dat de BIOS geüpdate is naar de laatste versie: meuktracker: Asus A7N8X 1007 Er is ook een überBIOS waarmee speciale overklock features vrij komen.

Het verschil tussn de NForce zit in de extra's, en de audiochipset.
Dat kan je bij www.ASUS.com wel vinden.

Oja ZOEKEN helpt ook kijk eens hier: [rml][ Ervaringen] Asus A7N8X (Deluxe) - Deel 6[/rml]

Succes :P

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 18:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Extra300s schreef op 14 december 2003 @ 12:32:
[...]

Nog een QUOTE: ok wat is het verschil tussen die chipsets dan: nForce2 SPP<<<>>>nForce2-ST [end quote]

Ja 400 Mhz word ondersteund, zorg in ieder geval dat de BIOS geüpdate is naar de laatste versie: meuktracker: Asus A7N8X 1007 Er is ook een überBIOS waarmee speciale overklock features vrij komen.

Het verschil tussn de NForce zit in de extra's, en de audiochipset.
Dat kan je bij www.ASUS.com wel vinden.

Oja ZOEKEN helpt ook kijk eens hier: [rml][ Ervaringen] Asus A7N8X (Deluxe) - Deel 6[/rml]

Succes :P
de verschillen die jij nu aangeeft betreffen de southbridge van de chipset, en het verschil daarin tussen de MCP2 en MCP2-T. De SPP en ST zijn de verschillende northbridges. Het precieze verschil tussen die 2 weet ik niet maar ik vermoed dat het hem OF in de geheugencontroller zit (A7N8X-X ondersteunt bv geen dual channel) OF in de ondersteunde FSB, al lijkt het laatste me sterk.

Launching containers into space

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:30:
ok ty, van mij mag dr een slot op, ik moet alles nu gauw bestellen want tot 31-12-03 mogen we nog 2200 Euro bestellen van die PC prive van m'n ma en daarna is het 1400 Euro. :(
Ik ben bang dat je te laat bent, Ik hoorde dat ze na 8 december niet konden garanderen dat het nog optijd behandeld wordt.

Makerij Hofman

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Ik wou zeggen "Bel of mail computerland", maar dat hoeft dus al niet meer :) Verder is dit gewoon even een kwestie van op de nVidia site kijken, daar staat wel wat welke nForce2 chipsets allemaal vermogen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.