Probleem met V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaMoS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 08:33
Ik probeer al de hele ochtend een V&A advertentie toe te voegen, maar ik krijg altijd
Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.

Ik stel voor om terug te gaan naar de vorige pagina.
Ik ben er zeker van dat mijn wachtwoord juist is, ik heb het zelfs opnieuw aangevraagd via de password mailer en dan gewoon copy-paste.
Prijs en opmerking had ik ook ingevuld, en de prijs was een integer (200).

Ligtet aan mij?, hebbik iets gemist?, of zit t.net met een bugje ofzo?

Ik draai hier Windows 2000 Pro SP4 met Mozilla 1.4 (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624)

[ Voor 10% gewijzigd door LaMoS op 14-12-2003 12:01 . Reden: Wat ik draai er bijgezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Maak je wel gebruik van je T.net-logingegevens? Ik kan bij je account namelijk helemaal geen logingpogingen en advertentietoevoegingen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

FA > BZ

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaMoS
Harm: ik log in met men t.net logingegevens, ik heb daar om zeker te zijn het wachtwoord opnieuw aangevraagd en al (het kon zijn dat ik met een wout ww aant inloggen was).

Wouter: FA > BZ? wasda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat je topic verplaatst is van Frontpage Algemeen naar Buyers Zone, omdat het over V&A gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
LaMoS, is dit jouw profiel?

Ik heb daarnet nog maar even getest, maar het lukt mij wel om een advertentie online te zetten. Je vult alle velden in? Accepteert je browser cookies? Doe eens Ctrl+F5 en gooi je browsercache leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaMoS
Ahzo, ja, kwas niet zeker waar het hoorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaMoS
Harm schreef op 14 december 2003 @ 13:37:
LaMoS, is dit jouw profiel?

Ik heb daarnet nog maar even getest, maar het lukt mij wel om een advertentie online te zetten. Je vult alle velden in? Accepteert je browser cookies? Doe eens Ctrl+F5 en gooi je browsercache leeg.
ja, dat is mijn profiel, ik vul alle velden in, Mozilla accepteerd cookies (toch nog nooit miserie mee gehad, kzal ff zien, ..., enable all cookies stond aan, browsercache is nu ook leeg)
Is proberen, eeeeeeeen .... , het werkt nog niet :'(

Is proberen met IE, als hij tegen dan niet gecrashed is...

Met IE hetzelfde verhaal, gaat ni...

[ Voor 4% gewijzigd door LaMoS op 14-12-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Staat je systeemdatum/tijd wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Weet je honderd procent zeker dat je ingelogd bent op de frontpage van Tweakers.net? Dit moet je dus doen met de inloggegevens van de frontpage en niet met die van het forum, die werken daar namelijk niet. Iets anders kan ik echt niet bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaMoS
Wouter: Datum & Tijd staan goed, lang leve YAST

Harm: Ja, ik heb dezelfde inloggegevens voor GoT en de FP, dus vergissen kan nieteens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Vraag eens een nieuw password aan op de Frontpage en probeer daarmee eens in te loggen.
Pagina: 1