Toon posts:

wat zou ik kiezen? Mot. T720 of LG510W?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi. ik ben op zoek naar een nieuw toestel voor mijn vader. Gezien hij een stemprobleem (beperkt volume) heeft, komt de mic. best zo dicht mogelijk bij de mond. Dus lijkt mij een klappertje de beste optie.

Heel veel verwacht hij niet van een toestel. Zolang de belkwaliteit maar goed is en gebruiksgemak heel hoog. Ook de duurzaamheid is belangrijk.

Hoofdzakelijk gebruikt hij een mobieltje om te bellen en te sms'en.

NU viel mijn oog op de volgende toestellen die toevallig nu in promotie staan :
- Motorola T720 voor 150€

- LG 510 W voor 189€

WELKE KEUZE ZOU IK BEST MAKEN?
OF KEN JE NOG BETERE ALTERNATIEVEN?

REUZEBEDANKT VOOR DE HULP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hoi, welkom op GoT :)

Om te beginnen wil ik je even op de GoT-Search wijzen, die kun je hier vinden:
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Hiermee kun je over beide telefoons vrij veel informatie vinden, onder andere de volgende twee topics:
[rml][ Nieuwe tel] LG-510W[/rml]
Het grote motorola T720 Topic
Daar staat waarschijnlijk al vrij veel informatie waarmee je zelf een keuze zou kunnen maken. Wanneer je na het lezen van beide topics en mogelijke andere zoekresultaten nog steeds hele specifieke vragen hebt, kun je die uiteraard gewoon op GoT stellen, als je ook aangeeft of je bijvoorbeeld al technische specificaties en dergelijke hebt bekeken om je antwoord te vinden.

Maar een algemeen topic als 'welke zal ik kopen?' zonder heel specifieke functionele eisen te stellen is niet echt de bedoeling op GoT.

Owja, hoofdletters staan wat schreeuwerig, en uitroeptekens al helemaal. Dat hoeft in het vervolg niet meer ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.