Toon posts:

Burst uploadrate veranderen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste BT gebruikers,

Ik gebruik burst en ik zit op @Home breeddband. Mijn upload is 15 kb/s terwijl mijn download pas rond de 10 kb/s zit. Dit schiet ook niet op natuurlijk. Hoe kan ik gemakkelijk aanpassen dat die upload rate veel lager komt te liggen? Ik zie het niet (8>

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Misschien met een programma (bijvoorbeeld Netlimiter) je upload limieteren?

The devil is in the details.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Of de server is brak, of je verbinding naar @Home is niet optimaal op het moment.

Even een andere server proberen dus, en als het probleem zich nogsteeds voorspeelt: @Home helpdesk bellen.

edit: zie bovestaande link :X :+ maar waarom je upload verder limiteren als ik vragen mag :?

[ Voor 21% gewijzigd door Vinnie op 14-12-2003 11:04 ]

C:\>_

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

In burst! kan je de uploadsnelheid instellen. Tijdens downloaden is het minimum 10kb/sec, en tijdens seeden kan je het zo laag instellen als je maar wilt.
Open het dos-achtig venster voor die download, bekijk de legenda bovenaan het venster en stel de upload in zoals jij wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb net gezien dat je de rate kan instellen tot minimaal 10 kb/s ! En effe over de verbinding, er hangen hier wel 3 pc's aan het internet vandaar dat ik @Home ook niet ga bellen ofzo dan worden ze gek, vooral over de hoeveel mb's hier naar binnen worden gepompt _/-\o_ O-)

Ik zal dat progje wel effe proberen kijken of dat wat is thnx !

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Hoezo zou je @home niet kunnen bellen? ze kunnen niet ruiken dat je 3 pc's hebt hoor. alleen hadden ze je denk ik niet kunnen helpen, het gaat immers om een programmatje :)

overigens had je dit denk ik wel zelf kunnen vinden denk ik, gewoon de opties doorzoeken :)

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 11:20
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 11:24:
Ja ik heb net gezien dat je de rate kan instellen tot minimaal 10 kb/s ! En effe over de verbinding, er hangen hier wel 3 pc's aan het internet vandaar dat ik @Home ook niet ga bellen ofzo dan worden ze gek, vooral over de hoeveel mb's hier naar binnen worden gepompt _/-\o_ O-)

Ik zal dat progje wel effe proberen kijken of dat wat is thnx !
je weet toch hopenlijk dat het tegenwoordig compleet legaal is om meer als 1 pc aan het @home netwerk aan te sluiten?? en zolang je niet over 100gb's per maand praat zullen ze echt niet klagen over de gezonde gebruiker.

oja, en als je 16kb/s upload, springt altijd je download omlaag bij @home, had iets ermee te maken dat het niet full-duplex was.
Pagina: 1