Toon posts:

router smc2804wbr en mxstream (planet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleempje waar ik ff niet uitkom, ben sinds kort in bezit van de smc2804wbr router ,als ik de pc's erop aansluit kan ik ze allemaal benaderen alleen
kan ik via de router geen verbinding krijgen met mijn alcatel speedtouch modem ,nu hoor ik overal zeggen dat deze router pppoa moet ondersteunen en niet pppoe is hier wat aan te doen middels een software update , en zo ja waar is dat te vinden

Verwijderd

Deze router ondersteunt dus geen PPPoA :? Een firmware-update kan helpen, je vindt hem op de site van SMC: www.smc.com.

Edit: nee, deze ondersteunt inderdaad geen PPPoA. Een firmware staat niet op de site, maar je kunt SMC natuurlijk even een mailtje sturen: http://www.smc-europe.com...tact.php?land=Netherlands :)

Ik denk overigens niet dat dit gaat helpen. Het ding ondersteunt geen PPPoA, en dat zal niet snel veranderen..

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 11:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry daar was ik al geweest maar zijn geen update's voor ,maar is het noodzakelijk om dat PPPoA te hebben ?? anders heb ik dus een router die zo de kiepelton in kan ben nl al de 8dagen van retour brengen voorbij |:(