Inschakelen computer bij gebruik vapochill

Pagina: 1
Acties:

• Pink Panther
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik heb onlnags een tweede hands vapochill gekocht (bouwpakket, dus niet complete vapo + behuizing). Als ik de vapochill aansluit aan een voeding, koelt die perfect, maar toch heb ik een probleem.

Diegene waarvan ik de vapo gekocht heb, bedreef de vapo middels twee voedingen, d.w.z. hij zette eerst via de eerste voeding de vapo bij en als die ver genoeg gekoelt was, zette hij middels de tweede voeding de computer bij.

Nu moet dat uiteraard ook op1 voeding mogelijk zijn, maar ik kan maar niet achter halen hoe dit moet. Op de schakelkast staat als type aanduiding MTW12PR2-LS1.
Ik heb hierop gezocht, maar kan niets vinden.

Weet iemand misschien hoe ik dit moet aansluiten zodat ik gewoon met 1 voeding kan werken :?

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
misschien de manual ff lezen :)

• Pink Panther
Ik zie in de papieren die ik erbij heb nergens een pinout van dat kastje staan, maar zal wel aan mij liggen

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
ik heb me prometeia ook via 2 voedingen draaien dat vind ik persoonlijk toch het beste werken >:)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Pink Panther schreef op 14 december 2003 @ 10:30:
Ik zie in de papieren die ik erbij heb nergens een pinout van dat kastje staan, maar zal wel aan mij liggen
oja hoor :)
en anders ff van de website trekken
daar staat die zeker

• Pink Panther
Oeps, stond inderdaad wel op website.
Ik had echter al alles gedownload, alleen niet van mijn vapo 8)7 (heb de classic) en de nieuwere :9~ hebben allemaal een andere chillcontrol...

Toch bedankt en zou zeggen gooi er maar een slotje op......
Pagina: 1