Toon posts:

[cgi] Internal Server Error

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een forum en nu heb ik hem geupload naar mijn cgi-bin dir buiten de httpdocs. In de cgi-bin map heb ik nog een map aangemaakt "forums". Hier staat het forum. Wil ik echter de installer.cgi uitvoeren, dan krijg ik steeds een Internal Server Error. Alle permissies staan goed, maar steeds hetzelfde probleem. De chmod van cgi-bin en forums is 755.

Iemand enig idee?

• Eelis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02-2015
In de logs van je webserver kun je waarschijnlijk een verklarende foutmelding vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Eelis op 14-12-2003 01:48 ]

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Logs bekijken en relevante stukken posten, en volgens mij hoort dit topic meer thuis in SA of in NOS.

Maar je geeft niet aan welke webserver welk platform, kortom veel te weinig info. Probeer een beetje concretere info te geven.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gaat om een cgi-forum. De log ga ik nu even bekijken!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de log van de apache niet vinden! Kan iemand mij helpen!?

• Eelis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02-2015
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 02:00:
Lees de manual, gebruik locate/find, kijk op logische plaatsen.. Wel erg basic dit.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 02:00:
Allereerst heeft je probleem niets met Programming & Webscripting van doen, je programmeert niet maar gebruikt kant en klare software.

Dit zou dus idd zoals Tomsworld aangeeft in Software Algemeen of Non-Windows Operating Systems thuishoren, ware het niet dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat men daar ook niet op topics zit te wachten van het niveau 'hoe vind ik de logfile', en dus gaat ie dicht :Y)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.