Ja, ik weet het.. superdom, maar ik heb dus m'n nieuwe siemens meegewassen. Na een dagje op de verwarming te hebben gelegen (in een handdoek), werkte alles weer, behalve alle toetsen! Hij ligt nu al een week open, maar ik denk niet dat het zo nog beter wordt. Dus ik wil hem ECHT open gaan breken. Ik heb al gezien dat er aan beide kanten 3 plastic lipjes zitten, maar weet niet of er aan de bovenkant ook nog wat open gemaakt moet worden. Ik heb geen zin om allemaal verbogen plastic te krijgen, dus heeft iemand er ervaring mee; of weet iemand een goede how to open your c35i?
Thanks..
(jaja, ik weet dat het ECHT dom is, je telefoon meewassen, maar het is nou eenmaal gebeurd (ik was ook wel extreem lam, en vond het nodig om m'n broek te gaan wassen om 3 uur snachts nadat ik een paar keer op m'n bek was gegaan.))
Thanks..
(jaja, ik weet dat het ECHT dom is, je telefoon meewassen, maar het is nou eenmaal gebeurd (ik was ook wel extreem lam, en vond het nodig om m'n broek te gaan wassen om 3 uur snachts nadat ik een paar keer op m'n bek was gegaan.))
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs