• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 14:53

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ja, ik weet het.. superdom, maar ik heb dus m'n nieuwe siemens meegewassen. Na een dagje op de verwarming te hebben gelegen (in een handdoek), werkte alles weer, behalve alle toetsen! Hij ligt nu al een week open, maar ik denk niet dat het zo nog beter wordt. Dus ik wil hem ECHT open gaan breken. Ik heb al gezien dat er aan beide kanten 3 plastic lipjes zitten, maar weet niet of er aan de bovenkant ook nog wat open gemaakt moet worden. Ik heb geen zin om allemaal verbogen plastic te krijgen, dus heeft iemand er ervaring mee; of weet iemand een goede how to open your c35i?
Thanks..
(jaja, ik weet dat het ECHT dom is, je telefoon meewassen, maar het is nou eenmaal gebeurd (ik was ook wel extreem lam, en vond het nodig om m'n broek te gaan wassen om 3 uur snachts nadat ik een paar keer op m'n bek was gegaan.))

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Ach hij's teminste weer schoon, maare wel es aan gedacht gewoon naar de winkel te gaan? die kunnen 'n vast wel fixen voor 'n zacht prijsje of beter nog garantie (wist jij veel dat ie niet kon zwemmen?!)

--Ray

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Als het niet in de handleiding staat dat hij niet in het water mag heb je nog een poot om op te staan, je weet maar nooit!

The desire to know is natural to all good people!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 14:53

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Yarvieh.. hee, das eigenlijk best een ideetje.
Tja, dat krijg je met al dat gepruts aan je pc, denk je er niet aan dat je ook dingen kan LATEN doen.
>:)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 16:07 schreef roba het volgende:
Als het niet in de handleiding staat dat hij niet in het water mag heb je nog een poot om op te staan, je weet maar nooit!
Ja, zelfde als die gast met z'n kat in de magnetron!!:)