Toon posts:

password of epicrouter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sweex router adsl modem en toen ik nadat ik hem gereset heb kan ik niet meer in het configuratiemenu van de router komen.

Ik heb alle wachtwoorden geprobeerd en ook diverse malen gereset spanning eraf resetknop ingedrukt houden

maar tevergeeft.

Heeft iemand nog suggesties of kan ik beter terug naar winkel gaan

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:11
heeft zo'n ding geen seriele poort?
volgens de handleiding moet je reset voor 4 sec. ingedrukt houden, dan gaan de LAN-LEDjes uit en pas dan is de reset voltooid en springt de router terug naar factory default. De router deelt factory default via DHCP een ipadres uit. Als je pc dat niet krijgt, is die reset niet goed gegaan. Ik heb er geen ervaring mee, lees het net in de handleiding. Succes verder, en welkom op GoT ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat document heb ik aandacht gevolgd, maar toen kwam ik bij het configuratiescherm van de router, dat is pagina http://10.0.0.2 en daar kom ik nu niet meer op omdat de router zijn wachtwoorden niet meer schijnt te weten.
Ik heb de router gereset volgens het boekje terug naar default maar dat helpt allemaal niets, ik kom gewoon niet meer in het configuratiemenu

http://www.sweexeurope.co...nfiguratie_ADSLRouter.pdf

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb deze router voor een oom van me geïnstalleerd, en het standaard account is

username: admin
password: epicrouter

als hij volledig gereset is, moet dat werken.

Verwijderd

Topicstarter
ok dat dacht ik dus ook en anders reset naar factory default. maar dat werkt dus niet.

maar wat bedoel jij met volledig resetten. zijn er nog meer manieren om te resetten behalve het knopje aan de achterkant??

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 09:12 ]

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 21:05

Zeddicius

Conscience do cost

Neen, er zijn niet meer manieren om te resetten. Zorg er voor dat je zeker weet dat je gereset hebt en dat je netwerkinstellingen goed staan..
Pagina: 1