Toon posts:

beyond good and evil vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit in de fabriek en heb net dubbel h bevrijd en moet nu vechten tegen een groot groen monster die mn varken heeft vastgenomen, maar ik zou bij god niet weten hoe ik dit moet verslagen? Heb al ongeveer een dertig keer geprobeerd tot vervelens toe en ik vind ook geen walkthrough waar eventueel de oplossing staat. Is er iemand die mij hieruit kan helpen aub.

8)7

Verwijderd

:?
die is echt niet zo moeilijk, alsie ergens hoog springt gebruik je die gooi schijven dingetje. Als hij groen zooi gaat spugen, gooi je un disc in ze harses, dan houdt hij dat varken voor zich uit om af te weren en kan je hem makkelijk rammen :) piece o pie :*)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz dan heb ik nog een probleempie want ik kan alleen met mn staf vechten
hoe los ik dit dan op?

alvast bedankt voor de uitleg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 00:31:
hmmz dan heb ik nog een probleempie want ik kan alleen met mn staf vechten
hoe los ik dit dan op?

alvast bedankt voor de uitleg
nee dat kan je niet :) je kunt ook discs gooien, anders kan je daar niet eens komen.. shift om je camera te pakken en dan rechtermuis voor disc gooien.

Verwijderd

Topicstarter
idd dat was zo, dom van me, nu enkel die lift nog maken maar dat lijkt ook al niet te lukken, jongens toch, prince of persia was stukken makkelijker.........

Verwijderd

DaRalph/Proud Smurf: Wel even ontopic houden graag. PoP heeft niets met dit probleem te maken
Pagina: 1