Ik moet het toch even in een apart topic kwijt. Ik heb al maanden lang gedoe met m'n computer en met m'n spliksplinternieuwe computer was het helemaal een grote doffe ellende. Ik ben er nu achter wat de oorzak was: de anti-virus scanner Bitdefender. Zelfs als die NIET geladen wordt zorgde hij dus al voor problemen.
Lees meer in dit topic:
[rml][ XP] Drivers willen niet installeren (kopieren)[/rml]/
Ik zou zeggen: probeer eerst ff de demo uit en kijk dan even of je Midnight CLub 2 kunt installeren. Of maakt niet uit wat voor externe hardware die drivers nodig heeft. En of je zo nu en dan blauwe schermen krijgt.

Het programma was toch al niet zo lekker omdat hij niet werkte als je 'm gelijk met XP liet opstarten. Je moest hem altijd handmatig starten. Zou in augustus wel opgelost worden, zei de helpdesk (want ja, ik heb 'm stom genoeg GEKOCHT!) Maar zelfs al je 'm NIET opstartte, zorgt 'ie dus voor ellende!
Iemand nog een goede tip voor een systeem vriendelijke av-scanner...?
Lees meer in dit topic:
[rml][ XP] Drivers willen niet installeren (kopieren)[/rml]/
Ik zou zeggen: probeer eerst ff de demo uit en kijk dan even of je Midnight CLub 2 kunt installeren. Of maakt niet uit wat voor externe hardware die drivers nodig heeft. En of je zo nu en dan blauwe schermen krijgt.
Het programma was toch al niet zo lekker omdat hij niet werkte als je 'm gelijk met XP liet opstarten. Je moest hem altijd handmatig starten. Zou in augustus wel opgelost worden, zei de helpdesk (want ja, ik heb 'm stom genoeg GEKOCHT!) Maar zelfs al je 'm NIET opstartte, zorgt 'ie dus voor ellende!
Iemand nog een goede tip voor een systeem vriendelijke av-scanner...?