Toon posts:

Waarschuwing: pas op voor Bitdefender!

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet het toch even in een apart topic kwijt. Ik heb al maanden lang gedoe met m'n computer en met m'n spliksplinternieuwe computer was het helemaal een grote doffe ellende. Ik ben er nu achter wat de oorzak was: de anti-virus scanner Bitdefender. Zelfs als die NIET geladen wordt zorgde hij dus al voor problemen.

Lees meer in dit topic:
[rml][ XP] Drivers willen niet installeren (kopieren)[/rml]/

Ik zou zeggen: probeer eerst ff de demo uit en kijk dan even of je Midnight CLub 2 kunt installeren. Of maakt niet uit wat voor externe hardware die drivers nodig heeft. En of je zo nu en dan blauwe schermen krijgt. :( :( :(

Het programma was toch al niet zo lekker omdat hij niet werkte als je 'm gelijk met XP liet opstarten. Je moest hem altijd handmatig starten. Zou in augustus wel opgelost worden, zei de helpdesk (want ja, ik heb 'm stom genoeg GEKOCHT!) Maar zelfs al je 'm NIET opstartte, zorgt 'ie dus voor ellende!

Iemand nog een goede tip voor een systeem vriendelijke av-scanner...?

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-09 22:35
De meest systeem-vriendelijke vind ik AVG (van Grisoft).
Hij neemt namelijk het minste geheugen in tijdens draaien.
En nog gratis ook.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Smarron

The bend

Antivir is ook gratis en werkt naar behoren. Alleen de auto-update werkt nog niet echt lekker.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb nog nooit problemen met Bitdefender gehad. Heb je de nieuwste versie, nummer 7.1.100? Verder neetm hij weinig geheugen en draait soepletjes met de rest van de software mee, althans dat zijn mijn ervaringen. Maar dit is natuurlijk systeem specifiek...

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• stylezzz99
met je voorgaande probleem, dan zet je hem toch gewoon even uit?

Verwijderd

Topicstarter
GuidoHuis schreef op 14 december 2003 @ 10:35:
met je voorgaande probleem, dan zet je hem toch gewoon even uit?
Ik heb 'm altijd uit! Alleen als ik op het internet ging deed ik 'm handmatig aan! Maar zelfs het feit dat 'ie op m'n computer stond was al genoeg... En die problemen heb ik op DRIE COMPLEET verschillende computers gehad, dus het ligt toch echt aan Bitdefender...

Verwijderd

Topicstarter
Toos en Bep schreef op 14 december 2003 @ 00:08:
De meest systeem-vriendelijke vind ik AVG (van Grisoft).
Hij neemt namelijk het minste geheugen in tijdens draaien.
En nog gratis ook.
Hij is niet gratis meer... :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 15:32:
[...]

Hij is niet gratis meer... :'(
http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

hmm aldus de website nog wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Hé, da's mooi! :) Ik had dus op de website gekeken maar deze pagina niet gezien! :) Maar eh... is dit echt wel een goeie...? En als je 'm aflsuit, is 'ie dan ECHT afgesloten? Zit er dan NIETS meer in je systeem? Dus dat ikniet zoals Bitdefender weer gedonder krijg?

Ik blijf het toch erg vreemd vinden dat Bitdefender zo'n invloed had op m'n systeem terwijl ik 'm NIET opgestart had...

• stylezzz99
Kijk eens in je taskmanager :)

Verwijderd

Topicstarter
GuidoHuis schreef op 14 december 2003 @ 16:42:
Kijk eens in je taskmanager :)
Ja, maar daar stond dus ook niets extra's als ik Bitdefender had uitgezet... Maar toch had Bitdefender invloed op m'n hele systeem!
Pagina: 1