Nogmaal het verhaal....vanwege 2 [ 
Ik was bezig programmas te installeren op de computer en zag dat ik geen schijfruimte meer had, nadat ik een aantal programmas/iso's had gedelete
zag ik dat ik nog geen vrije schijfruimte had
ik moet 38 - 30 ingebruik - 2 vrije gig's= zon 5 gig hebbe maar deze kan ik die vinden.
My mistake dat ik het in het engels heb gepost ( niet erg goed opgelet van me)
maar voor de smart-ass
Quote; Door geez - Saturday 13 December 2003 20:48
misschien staan ze in je prullenbak?
Denk je dat ik DAAR nou niet aan gedacht had?
Ik heb schijfopruiming defragmentatie blablabla enz al geprobeerd maar de ruimte schijnt gewoon "weg" te zijn
Ik hoop dat een serieus iemand me kan helpen met dit probleem.
greetz Stylez
NAV recycle bin heb ik niet in gekeken maar het gaat om het feit dat ik iets verwijderd heb van 5 GIG en die ruimte is er niet bijgekomen op mijn harde schijf.
Ik was bezig programmas te installeren op de computer en zag dat ik geen schijfruimte meer had, nadat ik een aantal programmas/iso's had gedelete
zag ik dat ik nog geen vrije schijfruimte had
ik moet 38 - 30 ingebruik - 2 vrije gig's= zon 5 gig hebbe maar deze kan ik die vinden.
My mistake dat ik het in het engels heb gepost ( niet erg goed opgelet van me)
maar voor de smart-ass
Quote; Door geez - Saturday 13 December 2003 20:48
misschien staan ze in je prullenbak?
Denk je dat ik DAAR nou niet aan gedacht had?
Ik heb schijfopruiming defragmentatie blablabla enz al geprobeerd maar de ruimte schijnt gewoon "weg" te zijn
Ik hoop dat een serieus iemand me kan helpen met dit probleem.
greetz Stylez
NAV recycle bin heb ik niet in gekeken maar het gaat om het feit dat ik iets verwijderd heb van 5 GIG en die ruimte is er niet bijgekomen op mijn harde schijf.