Toon posts:

Er wordt geupload met de verkeerde permissies

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn forum probeer ik een uploader to te voegen zodat gebruikers die geen webruimte hebben toch plaatjes op de site kunnen zetten.

Ik gebruik deze uploader. Als ik de uploader test dan wordt het plaatje wel geupload maar met de verkeerde permissies namelijk 600 met als gevolg dat de plaatjes niet zichtbaar worden op het forum.

De map waarin ze worden geupload staat op 777 en in de settings kan ik er ook niets over vinden.
Ik heb de uploader 2x opnieuw geïnstaleerd en de maker weet ook niet waar het aan ligt :( en ik kon nergens anders informatie vinden.
Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen?

(Ik hoop dat dit in het goede forum staat)

modbreak: link naar forum verwijderd, is niet relevant voor vraag en dus spam

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 13-12-2003 23:58 ]

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 14:00
Volgens mij is in PHP de oplossing om direct na het uploaden de permissies op 777 te zetten.

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 10:38
Probeer het eens hiermee.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 21:40:
De map waarin ze worden geupload staat op 777 en in de settings kan ik er ook niets over vinden.
Ik heb de uploader 2x opnieuw geïnstaleerd en de maker weet ook niet waar het aan ligt :( en ik kon nergens anders informatie vinden.
Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen?

(Ik hoop dat dit in het goede forum staat)
Nee dat staat het niet, en we hebben er ook geen goed forum voor op GoT. Programming & Webscripting gaat over het zelf ontwikkelen en schrijven van software, niet over het leveren van 3rd party support op andermands produkten. Als de maker een concreet probleem heeft mag hij het hier posten, maar jij hebt gewoon geen programmeerprobleem.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.