Toon posts:

Portable MP3 player

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij adviseren bij de aankoop van een portable mp3 player. En waar moet ik op letten?

thanx!

Verwijderd

Wat is je budget? Aangenomen dat een MP3 gemiddeld 4MB groot is, kunnen er 8 liedjes op 32MB en 16 op 64MB. Niet veel, dan kun je beter een Minidisc halen, of die portable MP3 CD-speler.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:57
Zelf ben ik fan van http://www.kieskeurig.nl
Als je ff een maantje kan wachten met die aankoop staan mp3 spelers er ook op (als ik die stemming mag geloven) :) :)

Verwijderd

Ik heb zelf liever de MiniDisc, maar aan de software van NERO en Adaptec te zien gaat het met MP3 toch wel lukken, maar inderdaad ik zou ook ff wachten, net wat Maverick al opperde, er is een hele mooie Sony uit, de Stick, en van Casio is er een MP3 horloge uit... dus er komt nog meer ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het advies, ik wacht dus nog wel even.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Zo erg lang hoef je niet te wachten, als de mambox in Nederland geleverd wordt kan het feest beginnen! De Mambox is de eerste mp3-discman, en speelt dus gewoon je mp3 cd-tjes af !!! geen gekloot met je 32mb uploaden met een paar nummertjes, maar gewoon 1 cdtje mee, en je hebt 150 nummertjes bij je ! de Mambox speelt 14 uur op twee penlites en is 45 sec. shockproof. hij kost nu 199 dollar en wordt dus in Nederland inclusief levering een gulden of 420. Veel luisterplezier !

(ik heb niks met het Mambox-bedrijf te maken, ik ben gewoon blij met het uitgeven van de mp3-diskman!)

Verwijderd

VET, die mambox wil ik ook wel! :9

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Kijk maar even op http://www.mambox.com/p300.htm

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Leuk ID, dat ding, kijk maar op www.MamboX.nl en je ziet dat die homo's er 500 voor vragen en hij is pas eind volgende maand leverbaar, eikels.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Die mam
bo lijkt mij inderdaad ook wel wat. Wat een sterk punt is dat ie ook vanaf rewritable kan spelen.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 12:26
Frequency Response: 5-20000Hz, +/- 0.5dB
Inputs: DC-In 4.5V
Outputs: Line Out, Headphone (stereo mini-jack)
Power requirements: DC 2.4V, "AA" x 2 batteries
Battery Life (Approx.): 14 hours
Function Key: Play/Pause, Stop/Power Off, Forward/Backward Search, DBB, EQ/Bass/Treble
LCD Display: Play/Pause, EQ/Bass/Treble, Repeat, Play Mode, Volume, Anti-Shock, Album Title, Singer, etc.
Unit Weight: 9.3oz (265g) with batteries
Remote Control Weight: 0.9oz (26g)
Unit Dimensions: 5 3/8" L x 1" H x 5" W
Remote Control Dimensions: 4 3/4" L 3/16" H x 2 1/8" W
Accessories: Infared Remote Control, 6-watt Stereo Headphones, & 90-240 Auto Switch AC Adapter.

Wat ik hier niet aan snap is die stroom
4,5 volt adapter of 2x 2,4 batterijen hoe doen we dat dan hiero met onze 1,5 volt batterijen ????

.

Verwijderd

ff een kleine reactie naar Stropdas:

Ik ben die homo van de nederlandse MamboX site :) Het is geen exorbitant hoog bedrag. Wij moeten ook winst maken, maar daar krijg je wel wat voor terug. Support in je eigen taal, garantie, en lagere verzendkosten. Tagram of 411 zitten in de US, wij zitten in Lelydorp. Er kan dan wel een adviesverkoopprijs door Tagram bedacht zijn, maar deze is domweg te laag als je de inkoopprijs ziet. En we gaan leveren zo snel als het mogelijk is, maar we willen nu nog geen loze beloften doen. We moeten zelfs nog een sample ontvangen en het is al bijna eind januari.

er is ook een duitse site die ze aanbiedt voor 499,- DM. Dat geeft al te kennen dat we er niet te duur mee zijn. En we rekenen heus wel op concurrentie, dus daar gaan we gewoon in mee.

ps. Ik hoop niet dat deze posting in het verkeerde keelgat valt vanwege het feit dat ik hier ons bedrijf vertegwoordig. Ik noem ook niet de url van onze website, maar die kan je zelf ook wel verzinnen :)

oh stropdas, thanx for the publicity

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-08 00:18
Echt een vet aparaat ik moet er wel vlink gaan sparen.
:(

• GarBaGe
  • Laatst online: 22:04
Harley>

Met die stroom zit het als volgt:
of 4.5 Volt adapter
of 2x 1.2 Volt penlite = 2.4 Volt

Normale penlites zijn 1.5, maar oplaadbare 1.2 Volt. Dus apparaat kan met normale en oplaadbare penlites omgaan. spanningsverschil van 0.6 volt is niet belangrijk.

Mijn portable CD-speler werkt net zo...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Harley, ik denk eerder de adater van 4,5 volt, of 3 x1,5 volt penlites=4,5volt of Oplaadbare 3x1,2=3,6

Maar het is heel goed mogelijk dat de nederlandse importeur/distribiteur er een speciale Li/H accu voor gaat leveren, die ook al die Sony Walkmans hebben... ;)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
hoewel xander wel gelijk kan hebben en die hoge prijs niet aan zijn bedrijf ligt valt het me op dat er vaak een enorm verschil zit tussen de hardware prijzen in de vs en in ned soms is een produkt tussen de 50 procent en 100 procent duurder...
Ik weet niet wat de inkoop prijs is die xander betaald maar ik vind 500 piek toch echt teveel....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• fagao
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 08:52
De oude www.mambox.nl crew is overgestapt met hun site naar www.mamboxfans.com . Doordat ze problemen hadden met hun importeur/financier zijn ze met een nieuwe financier verdergegaan op het nieuwe domein. Ze bieden de mambox nu wel aan voor 559, omdat het voor 499 simpelweg niet mogelijk is om hem te importeren.

Fagao

• JF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-07 23:12

JF

Ik ben op zoek naar de een leverancier van de MP3 speler van Digitra zoals die te zien is op http://www.digitra.com . Weet iemand waar deze mp3-trio te koop is?

• xxxMaverick
  • Laatst online: 17:57
Ik heb ze al eerder genoemd, maar die MP3 Spelers bij kieskeurig.nl staan erop, dus daar kan je kijken welke merken tegen welke prijs enz enz.
http://www.kieskeurig.nl

Verwijderd

Ik wil niet vervelend doen tegen die Xander maar bij http://www.intercom-mailorder.com / kan je de Mambox voor NLG 449,- bestellen incl. verzendkosten. Dat is dus 30 piek goedkoper.

Verwijderd

oeps foutje bedoelde natuurlijk NLG 549,-
dus xander ga maar mee met je concurrentie zoals je beloofd hebt

Verwijderd

De iRiver iFP-180T is ook erg :9~

(sorry voor de late reactie :D)

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 00:28
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 20:09:
De iRiver iFP-180T is ook erg :9~

(sorry voor de late reactie :D)
HAHAHAHA neuh valt wel mee maar slechts +- 2 jaar na de laatste post...
Pagina: 1