ik heb de search gebruikt en heb veel dingen gevonden maar niets dat me ook maar kan helpen.
ff de specs:
Asus A7n8x Deluxe [2.0]
AMD 3200+
2x 512 Twinmos DDR
Geforce 2MX
WD Raptor [ 36gb ]
nog twee andere 40 GB schijven .. een seagate en een maxtor
+ een schijffie van 6 gb voor me OS...
verder draai ik voornamelijk windows XP Pro met SP1.
Over men probleem
Mijn pctje (die net nieuw is) gaat bij het minst of gerinqst rebooten.
als ik net ben op gestart en weer lekker ga multi tstken is ineens alles weg en gaat ie weer lekker opnieuw beginnen.. nu is het wel handig zo'n nieuwe start, alleen niet als ik er niet om heb gevraagt. dit doet ie bij verschillende programma's.. en kan hij ook doen na een lange periode aan gestaan te hebben, en bijvoorbeeld ineens een ander nummer in winamp aan zetten kan al genoeg zijn voor nog een reboot..
nu is mijn PSU 400 Watt, en is in Asus probe netjes gelijk en stabiel.
geen te hoge temps (haal met moeite de 45 graden... komt door de
)
maar dat hoort naar mijn mening te kunnen. omdat hij ook met 32 graden al reboots heeft.
ik heb geen rare CPU van. gewoon de standaard.
heb inmiddels na een topic gelezen te hebben een Fan (40 mm) op me north bridge (blazen) deze northbridge haald soms net de 32 graden met fan...
ook deze kan met 21 graden al rebooten...
nu hoorde ik op een ander topic heel stilletjes iemand het hebben over drivers,
maar daar ging niemand op in...
nu ben ik maar is lekker bezig geweest met wat zware prgramma's waaronder ik ook Unreal Tournament 2003 heb..
nu geeft deze op de meest vreemde momenten fouten over handelingen die hij niet kan uitvoeren. waarna bij mij een lampje ging branden.. heej, zou het aan mijn drivers liggen...
ik dus opzoek... windoosupdate gedraait, alles geinstaleerd.. ook bij www.nVidia.com de nieuwste driver voor mijn geforceje.. en ook mijn Raptor normale drivers gegeven van de bijgeleverder asus cdrom.. (deze was nog niet geinstaleerd. en is nogsteeds niet in gebruik door gebrek aan tijd)
maar dus na als die nieuwe drivers nog het bekende reboot probleem.
nu vraag ik mij af;
- zijn er meer mensen met het bekende probleem [ die het opgelost hebben gekregen
- is er iets van een driver-tool waarmee ik ervoor kan zorgen dat ik de JUISTE drivers heb, die ook functioneren
anyone ?
ff de specs:
Asus A7n8x Deluxe [2.0]
AMD 3200+
2x 512 Twinmos DDR
Geforce 2MX
WD Raptor [ 36gb ]
nog twee andere 40 GB schijven .. een seagate en een maxtor
+ een schijffie van 6 gb voor me OS...
verder draai ik voornamelijk windows XP Pro met SP1.
Over men probleem
Mijn pctje (die net nieuw is) gaat bij het minst of gerinqst rebooten.
als ik net ben op gestart en weer lekker ga multi tstken is ineens alles weg en gaat ie weer lekker opnieuw beginnen.. nu is het wel handig zo'n nieuwe start, alleen niet als ik er niet om heb gevraagt. dit doet ie bij verschillende programma's.. en kan hij ook doen na een lange periode aan gestaan te hebben, en bijvoorbeeld ineens een ander nummer in winamp aan zetten kan al genoeg zijn voor nog een reboot..
nu is mijn PSU 400 Watt, en is in Asus probe netjes gelijk en stabiel.
geen te hoge temps (haal met moeite de 45 graden... komt door de
maar dat hoort naar mijn mening te kunnen. omdat hij ook met 32 graden al reboots heeft.
ik heb geen rare CPU van. gewoon de standaard.
heb inmiddels na een topic gelezen te hebben een Fan (40 mm) op me north bridge (blazen) deze northbridge haald soms net de 32 graden met fan...
ook deze kan met 21 graden al rebooten...
nu hoorde ik op een ander topic heel stilletjes iemand het hebben over drivers,
maar daar ging niemand op in...
nu ben ik maar is lekker bezig geweest met wat zware prgramma's waaronder ik ook Unreal Tournament 2003 heb..
nu geeft deze op de meest vreemde momenten fouten over handelingen die hij niet kan uitvoeren. waarna bij mij een lampje ging branden.. heej, zou het aan mijn drivers liggen...
ik dus opzoek... windoosupdate gedraait, alles geinstaleerd.. ook bij www.nVidia.com de nieuwste driver voor mijn geforceje.. en ook mijn Raptor normale drivers gegeven van de bijgeleverder asus cdrom.. (deze was nog niet geinstaleerd. en is nogsteeds niet in gebruik door gebrek aan tijd)
maar dus na als die nieuwe drivers nog het bekende reboot probleem.
nu vraag ik mij af;
- zijn er meer mensen met het bekende probleem [ die het opgelost hebben gekregen
- is er iets van een driver-tool waarmee ik ervoor kan zorgen dat ik de JUISTE drivers heb, die ook functioneren
anyone ?