Toon posts:

Redundant file seeker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey

Ik zoek een tool waarmee ik (onder windows 2k), op 1 hele schijf naar redundante files kan zoeken, waarna ik kan aanvinken wélke ik kan laten staan... Heeft iemand een id?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ej, welkom op GoT!

Het lijkt me verstandig om even de GoTsearch te gebruiken, dit is namelijk al vrij vaak gevraagd & beantwoord en zoeken is dan ook eigenlijk altijd nodig voor een topic wordt geopend op GoT. Dubbel werk is namelijk wat overdreven dus zie de antwoorden daar en in de diverse hits bij Google. Maar je wilt niet de term redundant gebruiken, dan eerder dubbel / double: klik :)

Is dat genoeg?

edit:

Alleen welke je wel laat staan: hmm, ik neem aan dat je bij de meeste progs wel kan aangeven dat standaard het wordt aangevinkt.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 13-12-2003 20:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dank Je :)

Ik zal eens kijken. Ik had al via de search gekeken, alleen gebruik ik altijd de term redundant, en had er even niet bij stil gestaan dat dubbel natuurlijk ook redelijk vaak gebruikt wordt.

Sorry!!

(En bedankt voor je welkom :))

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Persoonlijk gebruik ik EasyCleaner van meneer Toni Arts (www.toniarts.com). Werkt erg makkelijk en je kunt gewoon zelf files aanklikken die je wel en niet wilt weggooien. Zitten tevens nog wat andere dingen bij om je pc 'schoon' te houden.