Is de hele term SAP nooit aan bod gekomen

Je geld terug vragen, dat is zelfs bij mij zeker wel gebeurd en ik had maar 1 keuzemodule Logistiek
Maar toch wordt het IMHO een dergelijke dure dure cursus om er veel van te leren - iets dat dus eigenlijk altijd door 'de baas' betaald wordt / werd. Of koop SAP met alles er op en eraan en ga een jaar of wat ermee spelen. Geloof me, dat heb je dan nodig ook om het van binnen en buiten te leren
Een cursus "alles dat je wilt weten van alle SAP producten" bestaat trouwens amper (en betaalbaar helemaal niet); daar is het veel te groot voor, je wilt wel enige richting hebben.
Maar er zijn ingetwijfeld wel boeken waar je heel wat mee kunt (maar het blijft dan natuurlijk droogzwemmen zonder servers om mee te spelen), de vraag is dan nog wel in welke richting je wilt. Implementatie, aanpassen, beheer, als gebruiker?
Inderdaad is gruwelijk veel documentatie gewoon via de website te lezen - maar of dat genoeg is om dan opeens een implementatie met je ogen dicht te doen betwijfel ik
offtopic:
??? verwijderd uit titel, beetje overdreven

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)