☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Super Mario Bros
Super Mario Bros 2
Super Mario Bros 3
Super Mario Bros - The Lost Levels*
En de nieuwere versie ook nog Super Mario World*
Je vraag is erg onduidelijk.. over welke heb je het nou over in GoT'snaam
*=niet op de NES
[ Voor 9% gewijzigd door Vinnie op 13-12-2003 18:55 ]
C:\>_
En zijn er ook secret levels voor Lost levels?(wel verrot moeilijk
[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 13-12-2003 18:57 ]
Alleen warpzones naar mijn weten. Na het uitspelen van het spel echter, krijg je bij die levelnotaties: 1-1, 1-2 etc een teken erbij... wat dat mag betekenen, heb geen idee.AW_Bos schreef op 13 december 2003 @ 18:56:
Idd is de naam van de game ook moeilijk te vinden. het is Super Mario Bros 1 All Stars op de SNES. Kon je eigenljik ook opmaken uit me topictitel
En zijn er ook secret levels voor Lost levels?(wel verrot moeilijk)
Maarjah, warpzones zijn niet bepaald 'levels' opzich
C:\>_
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Wel leuk met de gamegenie om dan over de vlaggestok te springen aan het eind van een level en dan alsmaar rechtdoor te lopen. De oneindige wereld
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Je moest dan het steentje tegen de muur laten zitten geloof ik. En dan achterwaards gebukt springen. en dan glee je er doorheenAW_Bos schreef op 15 december 2003 @ 10:42:
Dus bij de buis naar level 1-3 er boven in door de muur heen lopen dus? Ik zal het proberen.
Wel leuk met de gamegenie om dan over de vlaggestok te springen aan het eind van een level en dan alsmaar rechtdoor te lopen. De oneindige wereld
Verwijderd
Hopelijk maakt onderstaande screenshot het duidelijk.
Ik ging dus naar links gekeerd op de zwarte stip staan (in het spel is die er niet, duh), en dan moet je bukken.
Dan spring je, en druk je naar rechts. Denk eraan: eerst springen of het lukt niet: mario moet in gebukte toestand onder het blok komen. Dit is me gelukt na 5 keer proberen.
Dan moet je meteen de eerste buis ingaan, zodat er niet "welcome to warpzone staat!" (maar helaas ging er iets mis, zodat ik het opnieuw moet doen).
/edit:
Vreemd genoeg schijnt het niet echt te werken
http://smackdown.myrmid.com/smackdown/minusworld.wmv Hier een video met een bewijs (nes versie)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:20 ]
En hier voor de liefhebbers: De secret walkthough van kasteel in Level 7 is: Onder, midden, boven, boven midden onder (of omgekeerd). Loop dan deze route of je komt nooit bij het eind
Verwijderd
Niets, maar je bent wel in de -1 wereld geweest! Een hele prestatieAW_Bos schreef op 16 december 2003 @ 15:08:
ok, en als je aan het eind bent van "the Minus world" ??? En dan?? :?![]()
En hier voor de liefhebbers: De secret walkthough van kasteel in Level 7 is: Onder, midden, boven, boven midden onder (of omgekeerd). Loop dan deze route of je komt nooit bij het eind
Er moet toch iets gebeuren als je aan het eind van het -1 level bent?
Verwijderd
Volgens de persoon dit onderstaande heeft gepost op gamefaqs, niet:AW_Bos schreef op 16 december 2003 @ 15:29:
wel lol, maar t lukt me nog steeds neit met die moves. Maar ik kom er wel uit aan de hand van dat filmpje.
Er moet toch iets gebeuren als je aan het eind van het -1 level bent?
Het vreemde is, dat ik het idd voor elkaar heb gekregen om het onderstaande beeld te krijgen maar de derde pijp ging alsnog naar level2, ipv -1"Minus World
World -1 (A.K.A. the "Minus World") is an infinitely-long water level, only accessible through World 1-2. Here's what you do: As Super Mario, get all the way to the green pipe at the end of 1-2. Stand on top of the pipe and smash the blocks above you. Do not smash the very last block on the right. Now, stand on the end of the pipe and face left. Jump straight up, then press and hold Right on the controller. What you are trying to do here is jump through the bottom left corner of the block backwards. If you do it just right, Mario will slide through the block and be pulled through the wall. When Mario gets to the other side of the wall, go down the first pipe before it says "WELCOME TO WARP ZONE." You will not come out in 4-1, but in -1. Yes, that's right, -1. World -1 is just like 2-2, but the pipe at the end takes you back to the beginning. You cannot beat -1, but it does give you lots of swimming practice
Side note: If you go down them before it says "WELCOME TO WARP ZONE," the second pipe takes you to 5-1, and the third pipe also takes you to the Minus World.
In the Famicom Disk System version of SMB, the Minus World is a swimming version of World 1-3, with gray enemies, pink platforms, and a floating Bowser. At the end, if you touch the flagpole too high, you'll float over the castle door and won't clear the level. Touch it about halfway down to be safe, and you'll drop right into the door, taking you to World -2! World -2 is exactly like World 7-3, except beating the level takes you to -3. World -3 is like 4-4, except it's not a maze, there's no Bowser at the end, and the graphics are blue instead of gray. After you touch the axe at the end, you are thanked as usual, but the Mushroom Retainer is not there. Press B, and you are taken to the title screen, where you can keep pressing B to choose a World to go to, with harder levels, exactly as if you had just beaten the game."
Here's the url
http://www.classicgaming.com/tmk/smb_bugs.shtml
It's near the bottom.
Ik zal eens kijken of ik het met de nes versie wel voor elkaar kan krijgen (als ik het tenminste kan vinden
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:50 ]
Verwijderd
Pijp 3 zou ook moeten werken. In de nes versie heb ik het wel voor elkaar gekregen!AW_Bos schreef op 16 december 2003 @ 15:53:
Je gaat dus al in de verkeerde pijp, je moet ook de eerste pijp nemen voordat hij aangeeft: Welcome in Warp Zone.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 16:06 ]
Verwijderd
Net in de emulator even geprobeerd en je begint inderdaad weer vooraan! Dus het is inderdaad een oneindige lus!-ET- schreef op 16 december 2003 @ 19:49:
als je die buis door gaat kom je weer vooraan geloof ik
In the Famicom Disk System version of SMB, the Minus World is a swimming version of World 1-3, with gray enemies, pink platforms, and a floating Bowser. At the end, if you touch the flagpole too high, you'll float over the castle door and won't clear the level. Touch it about halfway down to be safe, and you'll drop right into the door, taking you to World -2! World -2 is exactly like World 7-3, except beating the level takes you to -3. World -3 is like 4-4, except it's not a maze, there's no Bowser at the end, and the graphics are blue instead of gray. After you touch the axe at the end, you are thanked as usual, but the Mushroom Retainer is not there. Press B, and you are taken to the title screen, where you can keep pressing B to choose a World to go to, with harder levels, exactly as if you had just beaten the game."
Verwijderd
Zoveel zin had er ook niet meer in en ik geloof het nu welAW_Bos schreef op 16 december 2003 @ 21:33:
En op de NES kan je met mario ook nar Level -2, -3 en 4. Wel grappig! Maar of ik dat zou dan. Probeer maar Rtukkers als je zin hebt.
[...]