Request tot opzoeken van een moderator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
in de wasabi draad heeft iemand afschuwelijk fout lopen modden, enige dubbelposts (stuk of 4 a 5) die op 0 horen te staan zijn op -1 troll gezet. aangezien het vlak achter elkaar is gedaan, denk ik dat het een en dezelfde persoon is.

aangezien dat duidelijk niet de bedoeling is (de persoon weert niet wat een troll is), verdienen veel reacties zo een foute score als de user op deze voet doorgaat. daarom verzoek ik hierbij tot opzoeken van de moderator, en als het dezelfde blijkft te zijn misschien even op de modfaq wijzen :)

Bijvoorbeeld:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=917376
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=917337
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=917334
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=917332

[ Voor 21% gewijzigd door G33rt op 13-12-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
De draad is staat nog wat scheef maar om nu te zeggen dat er iemand opzettelijke de boel aan het sarren is wil ik niet gelijk zeggen. Om eerlijk te zijn vind ik ook niet dat er erg veel hoogstaande reacties in de draad te vinden zijn.
Ik heb even gekeken of er iemand opvallend vaak laag gemoddereerd heeft in de draad maar dat valt behoorlijk mee. De mensen die met een aantal -1'en hebben lopen gooien hebben stuk voor stuk evengoed ook positieve puntjes uitgedeeld en ik heb ook niet het idee dat er iemand bewust negatief bezig is geweest :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Mn internet was even weg, zie de edit met de 4 linkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Ben er mee bezig, er zijn idd onterechte trollen door ÊÊn bepaalde user uitgedeeld, nootje toegevoegd.

edit:

Maar ik ben van mening dat 917337 voor troll verdedigbaar is.

[ Voor 45% gewijzigd door botoo op 13-12-2003 19:55 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Maar ik ben van mening dat 917337 voor troll verdedigbaar is.
Een troll is het niet, maar de -1 is zeer zeker terecht. Eigenlijk moest er nog een extra tag komen zoals -1 Ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op 13 december 2003 @ 21:05:
Een troll is het niet, maar de -1 is zeer zeker terecht. Eigenlijk moest er nog een extra tag komen zoals -1 Ongewenst.
* eensch *
Ik had ook moeten zeggen dat een -1 verdedigbaar is, die 'reactie' is eigenlijk helemaal niks dan klieren op de FP (flamebait dan maar?).
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
-1 ongewenst moet idd komen, er is geen crap-tag zonder dat je penaltyratio omhoog gaat. misschien kan bo het voorstellen in PMO? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

PMO leest wel mee hoor :).
Persoonlijk vind ik een -1 crap tag weinig toegevoegde waarde hebben als het uitsluitend te doen is om de (voor veulmodders weinig veranderlijke :)) penaltyratio te omzeilen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Ik denk zelf dat er een aantal reacties zijn die voldoen aan een -1 pure onzin tag. Al krijg je dat wel dat mensen die modden op mening dat ding gaan misbruiken... wat het eeuwige dilemma blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Het gaat alleen maar om de juiste tag, niet om de penaltyratio. Ik vind dat het uitdelen van een -1 Ongewenst net zo'n invloed moet hebben op je penaltyratio als een -1 Troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

En toch is een verschil, als je bijvoorbeeld -1 overbodig of -1 overgewaardeerd doet telt dat nooit mee in je penalty, bij -1 troll en -1 flamebait kan dat wel zo zijn.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:26

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Je krijgt toch alleen last van je penalty ratio als je onterecht flames en trolls uitdeelt? De penalty ratio gaat toch enkel omhoog als jij iets een flame of troll beoordeling geeft en de reactie dan na 48 uur eindigt op 0 of hoger...

Of heb ik deze passage verkeerd begrepen:
Omdat het regelmatig voorkomt dat corrupte moderators zogenaamd voor de lol onterechte flamebait en troll beoordelingen uitdelen, loopt er een metamod botje mee dat controleert of de flamebaits en trolls enigzins terecht zijn. Als de tussenscore van de troll of flamebait afwijkt van de eindscore, wordt een penalty berekend. Hoe groter het verschil tussen de tussenscore en eindscore, des te groter de penalty.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Duracell schreef op 14 december 2003 @ 23:20:
Je krijgt toch alleen last van je penalty ratio als je onterecht flames en trolls uitdeelt? De penalty ratio gaat toch enkel omhoog als jij iets een flame of troll beoordeling geeft en de reactie dan na 48 uur eindigt op 0 of hoger...

Of heb ik deze passage verkeerd begrepen:

[...]
Die heb je volledig correct geïnterpreteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
m.m schreef op 14 december 2003 @ 23:13:
En toch is een verschil, als je bijvoorbeeld -1 overbodig of -1 overgewaardeerd doet telt dat nooit mee in je penalty, bij -1 troll en -1 flamebait kan dat wel zo zijn.
Je kunt met Overbodig en Overgewaardeerd een reactie dan ook niet onder nul drukken. Dat kan wel met Troll en Flamebait. Ook met First Post, ik vind eigenlijk dat die ook bij de penalty ratio moet worden betrokken.
Pagina: 1