"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
end of life product
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Of anders 2ehands proberen, dan heb je meestal meer keus qua 'verouderde' modellen en nog betaalbaar ook.... Suc6
"Bug? That's not a bug, that's a feature."
Verwijderd
kijk eens op www.alternate.nl daar staan nog wel goedkope video planken word onder rembours naar je thuis gestuut, heb vandaag nog voor mijn media server een redeon 9700 gekocht en niet de pro versie
Verwijderd
pricewatch: Club3D Radeon 9800 128MB (AGP)
voor radeon 9800non pro, van club 3d , kost rond de 300 E
maar voor 't zelfde geld heb je een radeon 9800pro voor 309E zie ik nu net in de pricewatch (ook club3d)
voor radeon 9800non pro, van club 3d , kost rond de 300 E
maar voor 't zelfde geld heb je een radeon 9800pro voor 309E zie ik nu net in de pricewatch (ook club3d)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 10:48 ]
Verwijderd
ja hierboven heeft gelijk, de Pro versie is niet 2 keer duurder maar wel n stuk sneller, de 9800 en de 9700 pro zijn heel moeilijk te krijgen (9700 pro is nu inmiddels bijna even duur als de 9800 pro, als je m al ergens kan vinden) en als je nu gewoon een high-end kaart koopt kan je wel lang vooruit. het lijkt me kl*te om over 2-3 jaar alsnog een betere kaart te moeten kopen omdat je de games van dan niet egt goed kan spelen. GL
Ik heb gelukkig nog mijn 9800np, die ik bij het samenstellen van mijn pc erin heb laten zetten. Ik was net optijd, want bij alternate hadden ze hem toen al niet meer, en bij informatique nog wel. Maar ik vind de 9800 heel goed draaien, met de xt scheelt het 200 puntjes in 3dmark01, daarom is het jammer dat ze zo'n goede kaart weg hebben gedaan.
9800 non pro is 'end of life'. De pro gaat in prijs omlaag zoals je volgens de pricewatch kan zien, voor een goede 300 euro heb je nu een pro terwijl je daarvoor een maand geleden nog een non pro had gekregen.....
Ow dus dan moet ik helemaal niet blij zijn
.
Ben ik net iets te vroeg met mijn 9800 kopen. Maar als mijn 9800np een score haalt met de nieuwste drivers in 3dmark01 van 16000, en ik test in hetzelfde systeem een xt van 500euro en die haalt met de nieuwste drivers 16200 dan vind ik er maar heel wijnig verschil in zitten.
Dan lijkt me dat er toch iets niet klopt, als je het daadwerkelijk over een 9800XT hebt dan zou je een score moeten halen die stukken hoger ligt.
Ja het is echt een xt, die op de nieuwste drivers een score van 16200 haalt. En wat noem je een stuk hoger?
Hebben ze toch zo'n mooie database voor bij futuremark?? 
Beetje ongeloofwaardig he, 200 euro prijsverschil voor 200 3dmark puntjes....
Beetje ongeloofwaardig he, 200 euro prijsverschil voor 200 3dmark puntjes....
Hoe werkt dat met die database, da zal ik binnekort van een maat weer ff zun xt lenen om te testen. Maar ik heb een probleem
, ik heb mijn drivers van ati enzo weggegooit omdat ik steeds fouten kreeg met het instaleren van de 3.9 drivers. Nu draai ik ok de laagste resolutie en de refreshrate is net een diavoorstelling en als ik iets scroll dan begint mijn pc te piepen. Hoe krijg ik nu de goede drivers erop?
Ja, wat moet ik dan doen? Een vga beeld adapter instellen. Maar nergens kan ik die instellen omdat er geen staat.
Je moet het stuurprogramma van je beelschermadapter (AKA vga kaart
) instellen op een 'standaard pci-vga adapter' o.i.d. Via aparaatbeheer dus.....
Maar dat kan niet, ik kan helemaal niks met die vga drivers, ik kan er niks bij instellen enzo. Moet ik nu windows opnieuw instaleren? :(
9800pro naar 9800xt zal in 2001 niet echt veel uitmaken nee. In 3dmark2001 is het meer je processor die de bottleneck wordt. Test eerder ff 3dmark2003 aangezien het daar stuk meer videokaart is
Instellen??? Je moet de stuurprogramma's wijzigen van het ding, niet je resolutie ofzo veranderen. De plek waar je moet wezen is je aparaatbeheer......darkdesign schreef op 14 december 2003 @ 13:05:
Maar dat kan niet, ik kan helemaal niks met die vga drivers, ik kan er niks bij instellen enzo. Moet ik nu windows opnieuw instaleren? :(
ok bedankt allemaal dan ga ik maar voor de 9800pro
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Pagina: 1