[Stelling] Er moet een interventiemacht komen in Israel

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022
Er moet een interventiemacht komen in Israel

over deze stelling heb ik een debat over een poosje dit debat gaat tussen 2 personen.

Maar ik ben dus nog een beetje aan het onderzoeken wat goede argumenten voor en tegen deze stelling zijn, het liefst argumenten tegen deze stelling omdat ik daar ook tegen ben.

misschien weet iemand ook nog wat precies de 'eisen' zijn wanneer er een interventiemacht moet komen.

alvast bedankt.

Johannes

( ik ben eventueel ook wel bereid om er nu al over te gaan discuseren)

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dit topic voldoet niet aan de richtlijnen voor een topicstart in W&L: we willen dat je tenminste toont dat je zelf enige moeite hebt gedaan, door je eigen mening over je stelling te geven. Bovendien verwachten we dat jij aangeeft aan welke eisen een interventiemacht moet voldoen; je kan niet van ons verwachten dat we dat voor je op gaan zoeken. Je mag overigens wel je eigen visie daarop geven, waarop iemand met kennis van zaken kan zeggen hoe het dan geregeld is.

Bovendien moet je duidelijk zowel de W&L policy als het algemene forum-policy nog doornemen, want uit de eerste had je anders geweten dat titel-tags in W&L niet nodig zijn en uit de tweede had je geweten dat wij tweakers elkaar constant de groeten doen en dat de groeten onderaan je post doen dus overbodig is.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.