Ik heb hier een oud P3-systeempje wat al jarenlang zonder problemen werkt. Vandaag wilde ik er 512Mb inzetten ipv de 2x128Mb die erin zit. Na wat friemelen ontdekte ik dat het moederbord helaas niet geschikt is voor een reepje van 512Mb (geheugen wordt niet herkend), dus heb ik de 2x128Mb er weer terug in gezet. Vervolgens startte ik de PC weer op en tot mijn verbazing herstart de PC zichzelf iedere keer weer. Dit gebeurt nadat op het eerst zichtbare grafische scherm een balkje tot 100% op is gelopen. Uiteraard heb ik daarna geprobeerd om in veilige mode op te starten of de command prompt, maar ook dat werkt niet meer (vertoont hetzelfde gedrag).
Op die PC is dus helemaal niets veranderd, behalve dat ik even met een reepje van 512Mb (en af-en-toe eentje erbij van 128mb) aan het friemelen ben geweest. Qua hardware- of windows-instellingen heb ik helemaal niets veranderd.
Iemand enig idee hoe ik deze PC weer aan de gang kan krijgen?
Uiteraard heb ik gezocht en wat gevonden, maar helaas is dat niet relevant voor mijn probleem.
Op die PC is dus helemaal niets veranderd, behalve dat ik even met een reepje van 512Mb (en af-en-toe eentje erbij van 128mb) aan het friemelen ben geweest. Qua hardware- of windows-instellingen heb ik helemaal niets veranderd.
Iemand enig idee hoe ik deze PC weer aan de gang kan krijgen?
Uiteraard heb ik gezocht en wat gevonden, maar helaas is dat niet relevant voor mijn probleem.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||