Goeiemiddag mensen,
Ik zit met een aardig groot probleempje.
Ik heb vorige week 1x160 GBYTE S-ATA MAXTOR hdd gekocht.
Windows erop geinstalleerd en al mijn belangrijke gegevens van mijn IDE harddisk overgezet naar deze schijf.
Vervolgens mij IDE hdd eruit gehaald en geformatteerd voor een andere computer, maar dat terzijde.
Vandaag heb ik er dus nog zo een schijf ingehangen (1x160 GBYTE S-ATA MAXTOR) en tijden booten RAID0 aangemaakt.
Ik ben n00b wat betreft raid sets aanmaken, en dat heb ik geweten ook!
Hij heeft nu bij mijn eerst gekochte hdd (met windows en mijn belangrijke gegevens) de partitie verwijderd
Ik heb hem express niet geformatteerd uiteraard, want ik wil mijn gegevens terug.
Kan dat nog? Want ik las er uiteenlopende meningen over.
En zo ja, welke tool moet ik dan gebruiken?
Alvast onwijs bedankt voor de hulp
MVG Maurice
Ik zit met een aardig groot probleempje.
Ik heb vorige week 1x160 GBYTE S-ATA MAXTOR hdd gekocht.
Windows erop geinstalleerd en al mijn belangrijke gegevens van mijn IDE harddisk overgezet naar deze schijf.
Vervolgens mij IDE hdd eruit gehaald en geformatteerd voor een andere computer, maar dat terzijde.
Vandaag heb ik er dus nog zo een schijf ingehangen (1x160 GBYTE S-ATA MAXTOR) en tijden booten RAID0 aangemaakt.
Ik ben n00b wat betreft raid sets aanmaken, en dat heb ik geweten ook!
Hij heeft nu bij mijn eerst gekochte hdd (met windows en mijn belangrijke gegevens) de partitie verwijderd
Ik heb hem express niet geformatteerd uiteraard, want ik wil mijn gegevens terug.
Kan dat nog? Want ik las er uiteenlopende meningen over.
En zo ja, welke tool moet ik dan gebruiken?
Alvast onwijs bedankt voor de hulp
MVG Maurice