Toon posts:

S-ATA schijf gewist?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd een S-ATA schijf in mijn computer.., nu heb ik er zojuist een tweede S-ATA schijf in RAID erbij gehangen.
Alles werkt alleen.. is alle informatie van mijn eerste schijf verdwenen :'(

Heeft iemand al het zelfde meegemaakt..? zo ja kan ik mijn data nog terug halen?

Alvast bedankt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:59
Daarover staat een mooi stukje in de FAQ: Hoe krijg ik verloren gaande data terug?

The devil is in the details.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Hoe kan je data weg zijn als je een nieuwe schijf BIJplaatst... Windows moet toch ook ergens opstaan of begrijp ik het nu verkeerd ?
edit:
Je kan niet in raid gaan draaien en dan je oude setuppartitie gebruiken lijkt me dus ik begrijp hem niet helemaal

[ Voor 33% gewijzigd door under-world op 13-12-2003 16:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp je verkeerd :P

Ik heb windows nu op mijn 2e schijf gezet zodat ik de verloren data misschien kan recoveren.. mijn oude windows installatie was dus verdwenen

• under-world

under-world

ooh-la dots

AHa... Dat verandert het hele verhaal idd. Ik hoop niet dat er belangrijke shit opstaat. Volgens mij kun je het beste even die retehandige interne link van Marco 8) gebruiken om te kijken of je nog iets terug kan krijgen... Sterkte iig ;(

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor je medeleven under-world,
ik ga nu eerst die "retehandige interne link van Marco" ff checken :D

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Hoe heb je die RAID-array gemaakt? Niet 0 hoop ik, dan heb je een redelijk probleem. Als je een 1 array aanmaakte is het heel raar dat de originele schiijf leeg is gegaan, misschien heb je een verkeerd functietje in de setup gebruikt :?

• under-world

under-world

ooh-la dots

Solly check ook even dit topic. Die jongen is ongeveer op dezelfde manier bezig geweest als jou en hij heeft zijn data terug... Raid0 geconfigged, data kwijt?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Solly, het is hier op GoT de bedoeling om eerst o.a. de FAQ's te raadplegen eer je een topic opent. Omdat overduidelijk uit je topicstart blijkt dat je dit geeneens hebt gedaan, gaat dit topic dicht. In dit geval had je enkel de FAQ van dit subforum te hoeven doornemen om een oplossing te vinden: OM FAQ / Beleid :)

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.