[Profiel] probleem op tweakers

Pagina: 1
Acties:

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Op tweakers (dus niet hier) kan ik geen profiel aanmaken met mijn e-mailadres (mdeen (at) xs4all (punt) nl) maar ik heb geen idee onder welke naam ik daar een profiel heb aangemaakt.

Kan een modje mij dat profiel even sturen of verwijderen?

Dank.

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 13-12-2003 16:43 . Reden: mailadres minder spamgevoelig gemaakt ]

Signatures zijn voor boomers.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is volgens mij een account van jezelf :+ :

http://www.tweakers.net/gallery/58840

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Hmm, wat moet ik met die nick.

Ah, ik weet het weer. Toch werk voor onze gewaardeerde modjes:

ik heb ooit een account mdeen aangemaakt, dat is er nog altijd, maar het emailadres heb toen blijkbaar fout ingegeven: mdeen (at) xx4all (punt) nl
Ik heb daar al eens iemand over gemaild maar geen reactie op gekregen.
Kan het email adres van dat mdeen account naar mdeen (at) xs4all (punt) nl gezet worden?

Dit is echt mijn account hoor O-) Naam klopt, geboortedatum klopt, zelfs het geslacht is goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 13-12-2003 17:24 . Reden: een beetje lullig he? Harm doet alle moeite om de emailadressen spamfree te houden en ik trek me er weinig van aan... ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het account mdeen heeft een mailadreswijziging ondergaan en ik heb ook direct een nieuw password naar dat nieuwe mailadres gestuurd. Het andere account is vakkundig voorzien van een ban :).

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Waarvoor dank.

Er is echter een klein probleem als je het andere account 'slechts' bant. Ik merk dat het niet mogelijk is mijn profiel te wijzingen als er twee accounts zijn met hetzelfde email adres.

Bug of feature?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is een feature, maar ik zal dat andere mailadres nog even aanpassen :).
Pagina: 1