Asl ik nu m'n Explorer venster maximaliseer, dan wordt het gemaximaliseerde venster zo'n 100 pixels omlaag verschoven. Dus het onderste gedeelte van het venster zie ik niet en hij is niet fullscreen(alleen met F11). Weet iemand hoe ik dit weer kan fixen?
Misschien even een screenshot posten ?
Snap er niets van zo.
Snap er niets van zo.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Kun je niet gewoon het window omhoog trekken.. (op de titelbalk)?
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
- Heb je dit alleen bij Internet Explorer, of ook bij andere vensters ?
- Sinds wanneer doet dit zich voor ?
- Sinds wanneer doet dit zich voor ?
Je kan em niet verplaatsen... is alleen in Explorer, en k had die vergrootglasfunctie ff voor de gein aangezet in windows... Krijg je bovenaan zo'n balk en gemaximaliseerde vensters worden dan kleiner... maar nadat k em afsloot bleef het bij explorer zo... en als k em weer opnieuw opstart dan gaattie nog eens 100 pixels omlaag
Aangezien het alleen bij Explorer vensters voorkomt, zou je kunnen denken dat het aan Explorer ligtBarôZZa schreef op 13 december 2003 @ 16:12:
Je kan em niet verplaatsen... is alleen in Explorer, en k had die vergrootglasfunctie ff voor de gein aangezet in windows... Krijg je bovenaan zo'n balk en gemaximaliseerde vensters worden dan kleiner... maar nadat k em afsloot bleef het bij explorer zo... en als k em weer opnieuw opstart dan gaattie nog eens 100 pixels omlaag
Probeer Explorer eens opnieuw te installeren.
Schakel die vergrootglasfunctie eens opnieuw in, maar maximaliseer je windows niet. Sluit het eens af en probeer dan eens te maximaliseren. Werkt dat?
Werkt allemaal niet. Alleen opnieuw installeren denk k. Maar k ben m'n originele *kuch* cd kwijt
...
Je kan toch gewoon een nieuwe versie van IE installeren?BarôZZa schreef op 13 december 2003 @ 16:29:
Werkt allemaal niet. Alleen opnieuw installeren denk k. Maar k ben m'n originele *kuch* cd kwijt...
|>
Mja maar dan neemtie alle instellingen over denk k...
Dat denk je. Je moet het gewoon even proberen, nooit geschoten is altijd mis. En zelf wat inspanning vertonen kan nooit kwaadBarôZZa schreef op 13 december 2003 @ 16:39:
Mja maar dan neemtie alle instellingen over denk k...
Mja hij doet t weer
... k sloot een msn venster af en toen werd 1 van m'n explorer windows weer normaal... de 2 anderen die nog vaag deden sloot ik eerst af en daarna pas die normale... nu doettie t weer... Microsoft logica...
Mooi dat ie 't weer doet. Ik denk echt dat dit topic verder niet zo heel veel nu heeft, dus ik gooi 'm maar dicht.
Lees voordat je nog eens een topic opent Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door. Daar staan de regels die hier op GoT gelden in.
Lees voordat je nog eens een topic opent Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door. Daar staan de regels die hier op GoT gelden in.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()