Flights printen

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78106

Topicstarter
hallo

wij zoeken een oplossing om flights (voor dartpijlen) te printen zodat er logo's en foto's of namen op komen te staan.

voorbeeld flight:
Afbeeldingslocatie: http://www.edarts.net/hd02fwinx.jpg

we hebben al HP, xerox, Epson gebeld maar hun hadden niet echt een passende oplossing.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:17
lege kopen en dan op speciale plakkend spul de fotos printen en dan die op de witte lege flights plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
neej het moeten geen stickertjes zijn maar er gwoon op lege flights geprint worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49962

Mocht je het al kunnen printen dan zit je nog met het probleem van het matriaal denk ik. Want op een bestaande flight plakken van papier maakt hem wel erg zwaar, en erg vatbaar voor beschadigingen.
Heb het zelf al geprobeerd met plakken maar naar 2 x gooien dwars doormidden en daar word je niet vrolijk van.
Je kan wel als je zelf een ontwerp hebt deze "makkelijker" en op den duur ook goedkoper bij een dartwinkel laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
we zijn al bij een dartwinkel geweest die het kan printen maar die verteld het print proces niet maar ze maken het terwijl je er op wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Misschien hebben zij een speciaal apparaat staan speciaal om flights te bedrukken ?

[ Voor 4% gewijzigd door under-world op 13-12-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jah precies! en dat apparaat wil ik ook >:) :)
volgens mij is t een soort printer omdat het zo snel gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Zoek eens via google of deze apparaten bestaan en wat de techniek hierachter is. Misschien wordt je dan al een stuk wijzer over het proces of blijken die dingen niet eens zo duur te zijn...

Dit wat ik een bij een zaak van het web afhaal, die zelfbedrukte flights aanbiedt:

Mogelijkheden en eigenschappen:
- Full colour !
- Flight 2-zijdig bedrukken.
- Gehele flightoppervlak.
- 600 dpi drukresolutie.
- Print is slijtvast.

Genoeg op internet bieden het aan dus zo ingewikkeld proces lijkt het me niet...

[ Voor 6% gewijzigd door under-world op 13-12-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat lijkt mij ook maar ik heb gezocht en ik weet ook dat die mensen drukken maar die gaan het niet doorvertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Ik snap hem.... :+ Het is idd ook vrij specifiek dit... ben al een tijdje aan het zoeken maar tot dusver niks gevonden. Waar ik al wel achter ben is dat het idd printen is wat ze doen bij die winkels... Een speciaal apparaat kan ik niet vinden op Internet, net zomin als speciale flights...

[ Voor 18% gewijzigd door under-world op 13-12-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17720

Voor mijn vorige baan hadden we een printer nodig, die kassasheets kon printen op speciaal plastic, i.v.m. de slijtvastheid. Tevens moest de printer voor die sheets fluoriserende kleuren kunnen printen.
2 jaar geleden was er eigenlijk maar één printer, die dat kon en dat was de Epson Stylus Color 3000 (A3 printer).

Ik neem aan dat die flights ook op een dergelijk soort plastic geprint worden.

Dit was in 2001 zo. Het lijkt me, dat er wel een fatsoenlijke opvolger voor moet zijn of dat zelfs die printer nog leverbaar is ;)
Pagina: 1