Gisteren rook ik ineens een vreemde lucht die uit mijn computer kwam. Toen ik de computer open maakte voelde ik dat de voeding heel erg warm was. Ik nam dus aan dat de voeding kapot was, want hij had wel vaker kuren. Ik heb dus gister nieuwe voeding gekocht (en ook maar gelijk een nieuwe koeler voor mijn processor). Ik had alle 2 die dingen erin gezet en de computer aangezet. De computer deed het voor een uur of 2 en schakelde zichzelf toen uit. Toen ik de computer open maakte zag ik dat de koeler een beetje los zat. Ik heb toen dus de koeler vast gemaakt. Maar sindsdien wil te computer echt helemaal niet meer opstarten. Hij geeft helemaal geen teken van leven. Ik heb echt geen idee of de voeding nu kapot is of de processor is doorgebrand of dat mijn mobo ook kapot is.
Ik heb een AMD Duron 1300 Mhz Proc
en een Chaintech K7VTA3 mobo. De voeding heb ik gister nieuw gekocht dus het lijkt me raar als ie nu alweer kapot
Ik heb een AMD Duron 1300 Mhz Proc
en een Chaintech K7VTA3 mobo. De voeding heb ik gister nieuw gekocht dus het lijkt me raar als ie nu alweer kapot