.sm3
DataCAD
Symbol file
The devil is in the details.
volgens mij weet je nog niet eens waar je het over hebt, als ik jou was zal ik de handleiding van je spelertje maar eens goed doornemenVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:40:
Om ze op mijn mp3 speler af te kunnen spelen die leest alleen sm3 ik heb namelijk een smartmedia card...
smartmedia heeft namelijk niets met bestandsformaten te maken
??? hoe heb je de mp3tjes er dan uberhaupt opgekregen en waarom leest ie dan wel af???Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:46:
Vertel mij dan waarom het zo is dat als ik mijn sm kaartje in mn sm reader stop dat al mijn mp3's ineens een sm3 extensie hebben? Gooi ik hier een mp3tje op speelt die ze toch mooi niet af.
http://500px.com/Abd3licious
The devil is in the details.
volgens mij was mijn vorige link niet helemaal juist.
dan maar een link naar de algemen Yepp-collectie: mag je zelf je versie, manual, en antwoord zoeken, staat toch vast wel in de manual...
http://www.samsung.com/Products/DigitalAudioPlayer/index.htm
waarschijnlij kan je inderdaad alleen maar met de meegeleverde software je MP3'tjes op je player zetten.
damn, wat een typefouten vandaag
[ Voor 89% gewijzigd door OnTracK op 13-12-2003 16:04 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:46:
Vertel mij dan waarom het zo is dat als ik mijn sm kaartje in mn sm reader stop dat al mijn mp3's ineens een sm3 extensie hebben? Gooi ik hier een mp3tje op speelt die ze toch mooi niet af.[/quote]
waarom zoek je dan een convertor ?
Dit kan ik geen topicstart noemen, we zijn geen helpdesk waar je "ff" je vragen neerpleurtVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:32:
Ik zoek me een uur in de rondte naar een converter weet iemand waar ik die kan vinden?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()