Soulseek hangt

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 23:50
Al lange tijd heb ik last van een zeer instabiele soulseek. Dit probleem heb ik al vanaf versie 147. En heb nu de laatste 152.

Ik share ongeveer 3500 mp3's die op mijn server staan. Soulseek zelf draait op mijn workstation. Wanneer ik bezig ben op mijn pc dan lijkt alles normaal te gaan. Soulseek doet goed zijn werk en ik heb nergens problemen mee. Alleen wanneer ik niet achter mijn pc zit loopt soulseek 9 van de 10 keer vast.
Of ja vast :? Als ik dan kijk zegt win2k sp4 dat soulseek een onbekende fout heeft gegenereerd. Na het klikken op ok is soulseek helemaal verdwenen. Open ik soulseek vervolgens dan blijkt wel dat alle downloads die in mijn que staan gedownload zijn :)

Toch is dit niet echt ideaal:|

Ik heb soulseek al verschillende keren opnieuw geinstalleerd. Ook op een andere pc. Heb al eens 100 files geshared ipv 3500. Maar niets helpt :(
De search hier heeft me ook niet veel verder geholpen.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb een soortgelijk probleem. 50% van de gevallen loopt soulseek vast... en ik mijn firewall geeft dan gelijk melding dat het een aanval op mijn pc heeft geblockt :s

Ik heb ook Win2k Prof SP4

Verwijderd

jullie maken zeker gebruik van 2 cpu's of hyperthreading? hier werkt soulseek niet goed mee samen.
ik had namelijk hetzelfde probleem met slsk maar dit was de oplossing voor mij.

ctrl+alt+del -> processes -> rechtermuisknop op slsk.exe -> set affinity -> klik het vinkje weg bij CPU 01.

Succes

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 23:50
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:46:
jullie maken zeker gebruik van 2 cpu's of hyperthreading? hier werkt soulseek niet goed mee samen.
ik had namelijk hetzelfde probleem met slsk maar dit was de oplossing voor mij.

ctrl+alt+del -> processes -> rechtermuisknop op slsk.exe -> set affinity -> klik het vinkje weg bij CPU 01.

Succes
jip ik heb een dual cpu....maar heb soulseek ondertussen ook op mijn p4-m laptop draaien met het zelfde probleem. Ik zal iig eens kijken of je tip toch misschien nog iets oplost :)

ik draai nu trouwens nicotine. Een soulseek client voor onder linux op mijn pc en dat werkt perfect :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

ik aanbid u voor de oplossing _/-\o_

ik heb idd hypertreading