user op tweakers V&A die anderen oplicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 19:46
ruim 3 weken geleden heb ik een hd gekocht van http://www.tweakers.net/gallery/37940

hij heeft me 1 maal een mail gestuurd na overmaking van het geld dat het er nog niet was.

Ondertussen reageert hij nergens meer op. Ik heb zijn adres, ik krijg dan zijn pa aan de lijn die zegt dat hij verhuist is. Hij heeft ook geen nummer. Ik begreep dat er voor mij ook al iemand had gebeld voor hem omtrent een advertentie.

Ik krijg dus het gevoel dat meerdere tweakers genaait worden en dat lijkt me dus niet ok.

Bij deze hoop ik dus dat er iemand iets aan kan doen dat deze user met dit soort praktijken stopt.

Indien een mod zijn naw gegevens wil dan mail ik die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vraag & Aanbod voorwaarden

Het gebruik van Vraag & Aanbod is aan een aantal voorwaarden gebonden:

1. Vraag & Aanbod (V&A) is een gratis dienst van Tweakers.net. Het gebruik van V&A geschiedt geheel op eigen risico. Zie hiervoor artikel 7. Door plaatsing van een advertentie onderwerp je je aan deze voorwaarden. Alle beslissingen die genomen worden door Tweakers.net zijn definitief. Over deze beslissingen wordt niet gecorrespondeerd. Misbruik van V&A resulteert in onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten.

7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.

Sorry, maar dit behoort dus tot eigen risico... hoe lullig het ook is...

[ Voor 4% gewijzigd door Plague op 13-12-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat zouden wij daarmee kunnen doen? Je kan contact opnemen met de politie en hen aan het werk zetten. Wij kunnen in ieder geval weinig voor je doen.

Ik vind het trouwens grappig dat je drie weken geleden nog wat van hem gekocht hebt. Die user is namelijk al sinds eind oktober geband... Dat zou het enige kunnen zijn wat wij voor je kunnen doen, maar dat is al gebeurd.

Dit hoort trouwens in BZ. FA > BZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wij kunnen helaas niks voor je doen, wij geven jou ook geen specifieke gegevens vanwege privacy. Wat je wel kan doen is in zijn gallery een reactie neerzetten met deze info, want daar is tenslotte een gallery voor. Hier kunnen we helaas niks voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 19:46
ok, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Waarschuwing oplichter
En jij bent nummer 3 die opgelicht is.
Mijn Topic is door moderator gesloten :? :? :? dus misschien dat we hier de slachtoffers kunnen plaatsen.
Kunnen we een gezamelijk actie organiseren.

Oja en de politie in Geel belagen onder de email.
Heb ik ook gedaan. Mail mij maar voor emailgegevens

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
[quote]Harm schreef op 13 december 2003 @ 14:54:
Ik vind het trouwens grappig dat je drie weken geleden nog wat van hem gekocht hebt. Die user is namelijk al sinds eind oktober geband... Dat zou het enige kunnen zijn wat wij voor je kunnen doen, maar dat is al gebeurd.
quote]

Waarom kan betrokkene dan nog onder zijn gebruikersnaam een advertentie in November plaatsen?
Wat was de reden voor de ban?
Meer klachten? Stuur maar naar mij, ik heb er wel een ritje naar België voor over om aangifte te doen.
En ook ik heb gebeld en kreeg zijn moeder aan de lijn.
Ik heb overigens wel zijn GSM losgepeuterd gekregen van zijn moeder.

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
falconnl schreef op 16 december 2003 @ 01:01:
Mijn Topic is door moderator gesloten :? :? :? dus misschien dat we hier de slachtoffers kunnen plaatsen.
Ga daarover maar mailen met Basszje als je erover wil doorpraten met iemand :).
falconnl schreef op 16 december 2003 @ 01:10:
Waarom kan betrokkene dan nog onder zijn gebruikersnaam een advertentie in November plaatsen?
Wat was de reden voor de ban?
Meer klachten? Stuur maar naar mij, ik heb er wel een ritje naar België voor over om aangifte te doen.
En ook ik heb gebeld en kreeg zijn moeder aan de lijn.
Ik heb overigens wel zijn GSM losgepeuterd gekregen van zijn moeder.
Ik heb geen idee waarom hij dat kan, maar hij is pas na zijn laatste advertentie op eigen verzoek geband. Waarom weet ik ook niet precies.

Ennieweejs, wij kunnen hier verder ook weinig voor je betekenen. V&A is een dienst van Tweakers.net die volledig op je eigen risico is (zo staat het ook in de voorwaarden waar Plague naar verwijst). Wij kunnen niets voor je betekenen dan je doorverwijzen naar de politie. Dat is alles. Veel succes en sterkte verder, dit topic gaat ook op slot.

[edit]
Het is ook niet de bedoeling om een actie te organiseren in dit topic, en dat is dan ook de voornaamste reden voor een slotje.

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 16-12-2003 01:17 . Reden: BTW ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.