[dvd brander 8 speed]BTC DRW 1008IM voor 149€

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zag bij norrod deze brander dus staan voor 149€
Iemand ervaring met dit ding of weet dat dit een goede of slechte koop is?
Meer info is ook te vinden op:
http://www.btceurope.nl/english/2-2-dvd_rw.htm#drw1008im

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19
Ik zou voor een merk gaan wat zich al iets meer bewezen heeft in de dvd brander markt. Een lite-on of plextor zijn momenteel geen slechte keuze's! (als het perse 8x moet zijn) Vergeet niet dat een dvd brander staat of valt met de firmware support!!!

• robbertb
  • Niet online
dominator schreef op 13 december 2003 @ 15:36:
Ik zou voor een merk gaan wat zich al iets meer bewezen heeft in de dvd brander markt. Een lite-on of plextor zijn momenteel geen slechte keuze's! (als het perse 8x moet zijn) Vergeet niet dat een dvd brander staat of valt met de firmware support!!!
Hm ik heb geen zin om 100 euro meer ervoor te betalen.
Ik wilde een 4speed kopen, totdat ik bij Norrod zag dat deze 8speed brander maar heel iets duurder is.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik zag net dat BTC ook dvd-drives voor sony heeft gemaakt (dus slecht zullen ze wel niet zijn).

Het kan (ik zeg dus niet dat dit bij BTC zo is) wel zijn dat bij een minder bekend merk de ondersteuning minder is en er dus minder compitable hardware zal zijn (dat wordt meestal opgelost met firmwares).

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-03 22:13

Smarron

The bend

robbertb schreef op 13 december 2003 @ 18:15:
Ik wilde een 4speed kopen, totdat ik bij Norrod zag dat deze 8speed brander maar heel iets duurder is.
http://www.tweakers.net/pricewatch/69793

Zelfde prijs voor een 8x, alleen een Lite-On. Dus niet echt € 100,- meer hoor.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• stylezzz
robbertb schreef op 13 december 2003 @ 18:15:
[...]

Tsjah, alle waar naar z'n geld. De plex is wel een stukje duurder, maar er staat niet voor niks 'king of quality' op hun dozen. De lite-on 811s kun je trouwens voor vergelijkbare bedragen vinden als die BTC, en lite-on geeft me echt wel wat meer vertrouwen..... :)

• utilman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-03 14:04
Of lekker op de NEC ND-2500 wachten.. die heeft combi 8x ;)

[ Voor 3% gewijzigd door utilman op 14-12-2003 01:34 ]

• stylezzz
Ik denk dat die (als ie ooit beschikbaar komt) net even buiten het budget van de TS ligt....

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

dominator schreef op 14 december 2003 @ 11:17:
Ik denk dat die (als ie ooit beschikbaar komt) net even buiten het budget van de TS ligt....
Zit op 160-170 euro hoorde ik :)

webOS all the way!

Verwijderd

ik heb die brander op de hcc gekocht en hij werkt perfect :) Ook films op onze oude **^%^* dvdspeler deden het >:)

edit: btw ik vermoed nogsteeds dat dit exact dezelfde brander is als de lite-on

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 12:21 ]

• robbertb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:20:
ik heb die brander op de hcc gekocht en hij werkt perfect :) Ook films op onze oude **^%^* dvdspeler deden het >:)

edit: btw ik vermoed nogsteeds dat dit exact dezelfde brander is als de lite-on
je bedoeld hiermee de BTC brander die ik in mn firstpost heb staan? Kan je ook probleemloos op 8speed branden? Ik lees soms wel es dat mensen nog problemen hebben om met hun 4speed brander op 4speed te branden.

Ik las ergens ook dat er voor de BenQ brander er misschien een duallayer firmware uit zou komen volgend jaar.. weet iemanddaar meer van en hoe groot de kans is dat het voor een brander als deze zou uitkomen?
Ik ben overigens verbaast dat dit met een firmware op te lossen zou zijn.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

robbertb schreef op 14 december 2003 @ 13:26:
[...]

je bedoeld hiermee de BTC brander die ik in mn firstpost heb staan? Kan je ook probleemloos op 8speed branden? Ik lees soms wel es dat mensen nog problemen hebben om met hun 4speed brander op 4speed te branden.

Ik las ergens ook dat er voor de BenQ brander er misschien een duallayer firmware uit zou komen volgend jaar.. weet iemanddaar meer van en hoe groot de kans is dat het voor een brander als deze zou uitkomen?
Ik ben overigens verbaast dat dit met een firmware op te lossen zou zijn.
Die BTC = 100% zeker GEEN Lite-On! De BenQ daarintegen hebben wel redelijk vergelijkbare typenummers met de LiteOns! Het zou met dus niet verbazen als de BenQ wel LiteOns zijn!

webOS all the way!

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Hermanvh schreef op 14 december 2003 @ 13:31:
[...]

Die BTC = 100% zeker GEEN Lite-On! De BenQ daarintegen hebben wel redelijk vergelijkbare typenummers met de LiteOns! Het zou met dus niet verbazen als de BenQ wel LiteOns zijn!
gewoon een 8x brander kopen van lite-on, dvdbranders zijn complexer en kieskeuriger als normale cd-brander, firmware support is daarom ook zeer noodzakelijk!
daar komt bij dat lite-on branders altijd goede kwaliteitsprodukten zijn en dat de levensduur lang is.

gewoon via internet een 811s bestellen ;)

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 23:58
Ik heb zelf de 1004 versie en met de kennis die ik nu heb zou ik niet meer voor de BTC gaan. De 1004 is nogal kieskeurig voor wat betreft de te gebruiken media en de firmware is voor mijn gevoel nog lang niet uitontwikkeld. Bovendien is gebleken dat ik schijfjes gebrand met een NEC 1100 overal in kan lezen en die met de BTC helaas (nog) niet.
Het lijkt me niet ondenkbaar dat de 1008 vergelijkbare kinderziektes heeft.

Wel is de BTC een erg goede lezer, hij is erg vergeeflijk voor DVDs met krassen en leest ook alles wat ermee gebrand is, ook de media die in andere spelers niet te lezen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door dvdhoek op 23-12-2003 20:13 ]

Pagina: 1