[Outlook] Methodes/Aanpassen "Outlook Today"

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben de laatste tijd erg bezig om Outlook aan te passen aan mijn wensen en heb nu een punt bereikt dat ik niet verder komt.

Ik heb nu een map, in mijn .pst file, waarin ik bestanden heb staan. Deze wil ik graag met een .htm pagina (zoals de pagina van outlook today) hebben met de nodige gegevens.

Ik heb in het .htm bestand van outlook today gekeken hoe je items in een map op kunt roepen. Als voorbeeld heb ik de taken gepakt.

De taken hebben een "data binding"...
code:
1
2
<OBJECT ID="TaskList" CLASSID="CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0">
<PARAM NAME="Module" VALUE="Tasks"></OBJECT>

en verderop worden ze opgehaald...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
     <!-- Tasks begins -->
      <td valign=top width=33%>
          <table  cellpadding=2 cellspacing=0 width=100%>
             <TR>
                 <TD id=TaskHdrCell class=component child=TasksHeader 
                                 onclick="window.document.location.href='outlook:tasks';window.event.returnValue=false;"
                 vAlign=bottom width=100% nowrap>
                &nbsp;<a id=TasksHeader href="outlook:tasks" onclick="window.event.cancelBubble=true;" class=componentLink>Taken</a>
                </TD>
            </tr>
         </table>
         <br>
           <TABLE border=0 name="TaskCol" cellspacing=0 id=TasksLiveTable datasrc="#TaskList" width=100% style="display:none;">
               <TBODY>  
                <TR>
                    <TD width=1px><INPUT TYPE=checkbox DATAFORMATAS="Text" DATAFLD="Complete" height=20px></TD>
                   <TD width=1px><DIV DATAFLD="Importance" DATAFORMATAS="html" class=TaskImportance></DIV></TD>
                   <TD><DIV DATAFLD="Subject" DATAFORMATAS="html" class=TaskSubject></DIV></TD>    
                  </TR>
               </TBODY>
           </TABLE>

<table border=0 id=TasksStaticTable cellspacing=0 width=100%>
            <!-- RENSTATICTABLE~Tasks~!Complete=width=20px height=22px~Importance=width=1px~Subject=~ -->
        </table>

Ik kom er alleen nu niet uit hoe ik mijn bestanden uit een map op zou kunnen halen. Ik zie dat taken een CLS ID hebben. Ik neem aan dat ik deze ook zou moeten hebben voor die map met bestanden.

Het doel wat ik voorogen heb is dat ik in een stijl van Outlook Today al mijn bestanden heb staan met de titel, datum, aantal pagina's, enz. enz.

De vraag is dan niet een kant en klare pagina (code) maar een manier hoe ik dit kan oplossen! :)

Overigens werk ik met Outlook 2003 NL.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*Schop*