Hoi iedereen,
Ik ben hier voor m'n werk een website aan het bouwen. Nu heb ik boven in de topbar een aantal knoppen gemaakt, als ik die indruk komt er in de leftframe een submenu. Nu wil ik, logisch eignelijk, als er op een link in het submenu word gedrukt de html pagina in de mainframe laten verschijnen.
De target naar het submenu werkt wel goed alleen van het submenu naar de mainframe werkt niet
dit is de html code van de link in het submenu
-----------
<a href="Main_info_bwinfo.htm" target="index.html#mainframe" class="style1">TEKST</a>
-----------
en dit is de index.html
-----------
<html>
<head>
<title>BizzWeb</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
<!--
function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized
if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->
</script>
</head>
<frameset rows="*,28" scrolling="NO" frameborder="no" border="0" framespacing="0" cols="*">
<frameset rows="150,*" scrolling="NO" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" cols="*">
<frame name="topFrame" scrolling="NO" noresize src="top.htm" >
<frameset cols="226,*" scrolling="NO" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" rows="*">
<frame name="leftFrame" scrolling="NO" noresize src="left.htm">
<frame name="mainFrame" scrolling="auto" src="intro.htm">
</frameset>
</frameset>
<frame name="bottomFrame" scrolling="NO" noresize src="bottom.htm">
<frame src="UntitledFrame-1"><frame src="UntitledFrame-2"></frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" scrolling="NO>
</body>
</noframes>
</html>
-----------
hoe moet die code zijn van de link in het submenu?
target="index.html#mainframe", heb ik ook al zonder index.html# gedaan maar zonder resultaat
Ik ben hier voor m'n werk een website aan het bouwen. Nu heb ik boven in de topbar een aantal knoppen gemaakt, als ik die indruk komt er in de leftframe een submenu. Nu wil ik, logisch eignelijk, als er op een link in het submenu word gedrukt de html pagina in de mainframe laten verschijnen.
De target naar het submenu werkt wel goed alleen van het submenu naar de mainframe werkt niet
dit is de html code van de link in het submenu
-----------
<a href="Main_info_bwinfo.htm" target="index.html#mainframe" class="style1">TEKST</a>
-----------
en dit is de index.html
-----------
<html>
<head>
<title>BizzWeb</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
<!--
function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized
if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->
</script>
</head>
<frameset rows="*,28" scrolling="NO" frameborder="no" border="0" framespacing="0" cols="*">
<frameset rows="150,*" scrolling="NO" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" cols="*">
<frame name="topFrame" scrolling="NO" noresize src="top.htm" >
<frameset cols="226,*" scrolling="NO" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" rows="*">
<frame name="leftFrame" scrolling="NO" noresize src="left.htm">
<frame name="mainFrame" scrolling="auto" src="intro.htm">
</frameset>
</frameset>
<frame name="bottomFrame" scrolling="NO" noresize src="bottom.htm">
<frame src="UntitledFrame-1"><frame src="UntitledFrame-2"></frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" scrolling="NO>
</body>
</noframes>
</html>
-----------
hoe moet die code zijn van de link in het submenu?
target="index.html#mainframe", heb ik ook al zonder index.html# gedaan maar zonder resultaat
Specs: Server, WS boven, WS beneden