Toon posts:

Adobe Image Ready probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het kader van de kerst probeer ik wat smilies aan te passen voor kerst. Allerlei smilies een kerstmuts op gooien zeg maar... nu gaat dit in photoshop met de gewone smilies gewoon perfect, maar wanneer ik probeer met image ready de bewegende smilies onder handen te nemen werkt dit voor geen meter.

wat ik dus wil is als volgt, in de smilie :X iets toevoegen. wanneer ik dit dus doe krijg ik dit...

Afbeeldingslocatie: http://www.supportforum.nl/shutup.gif

Het is dus zo wanneer ik die muts toevoeg, voegt die zich als 1 extra laag toe, naast de overige 20 lagen van deze smilie. zodra ie gesaved wordt is die muts ineens donkerbruinachtig. wanneer ik hem dan weer open in image ready zie ik ook dat die muts niet meer in een aparte laag staat, maar dat ie hem geintergreerd heeft in alle overige lagen. hier gaat het dus verkeerd... maar hoe kan ik dit alsnog goedzetten?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Je moet de gif eerst van indexed-colors naar rgb-colors switchen, dan bewerken, dan opslaan.

Verwijderd

Topicstarter
mischien een erg domme vraag maarre, hoe doe ik dat precies??

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Hmm, die optie zit dus niet in Imageready, waar je wel naar kunt kijken is: window --> show optimize. En in dat windowtje met de instellingen klooien.