[Mozilla] Pagina refreshed niet on back button

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat het eigenlijk gewoon een feature is die niet in Mozilla zit, en wel in IE, maar zeg het toch maar even.

IE6: je klikt op active topics, daarna op een topic, daarna op back. Dan viel me op dat de active topics pagina gerefreshed werd, misschien geldt dit wel voor alle pagina's :? Dit is overigens niet altijd zo geweest, volgens mij is dat pas een paar maandjes (weken?) zo.

Sinds een week op Mozilla FB 0.7 overgestapt, en nu valt me op dat de active topics pagina niet gerefreshed wordt. Ik moet op reload drukken.

Is dit een Mozilla tekortkoming (anders gezegd: er wordt gebruik gemaakt van een script dat alleen IE ondersteunt) of een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Een tekortkoming van Mozilla wil ik het niet noemen. Werk zelf nog met versie 0.6.1, maar de 'active topics' lijst wordt hier gewoon gerefresht na het bekijken van een topic

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb hier Mozilla Firebird 0.7+ (laatste nightly) en daarin gaat het gewoon goed. De AT worden dus gewoon gerefreshed als ik van de AT naar een topic ga en weer terugga naar de AT met de back-toets. Ik gok dus op een bugje of missende instelling aan jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
0.7+ laatste nightly :?

Zoals je merkt ben ik nieuw op het Mozilla gebied :)

Hier kan ik die niet vinden, alleen 0.7. Tipje?

Gevonden.

[ Voor 21% gewijzigd door Mike Jarod op 13-12-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de laatste versie van Firebird. Te downloaden op: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firebird/nightly/.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Hmm met die nieuwste versie heb ik precies hetzelfde probleem. 0.7+ dus. Heb 'm opnieuw uitgepakt (dus niet over de oude files, deze eerst verwijderd).

Tja als ik de enige ben met het probleem zal het probleem idd wel hier lokaal liggen.

/dicht

Edit: dit gaat nu meer richting SA, maar klopt het dat je bij die zip file meteen de exe kan aanklikken? Moet er niks naar het register geschreven worden? Ik heb dus nog niet die installer geprobeerd. Installer helpt ook niet. /dicht

[ Voor 38% gewijzigd door Mike Jarod op 13-12-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik vind het juist geen tekortkoming.

Wat je doet is vanuit een pagina een andere pagina bezoeken. Je gebruikt de backbutton om de vorige pagina te verkrijgen. Die word niet gerefreshed omdat je teruggaat naar die pagina en dus ook naar het moment dat je die pagina hebt opgevraagd. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mozilla cached de pagina wat een voordeel is tegenover Internet Explorer die niks cached. Als bijvoorbeeld een flinke lap tekst hebt getikt, je klikt op een verkeerde link en gaat terug naar de pagina, dan ben je de tekst in IE kwijt en Mozilla heeft alles nog gecached. Dat vind ik een groot voordeel. Overigens geldt ook datgene wat [me=29184] zegt: je gaat immers terug naar de pagina zoals ie was.
Pagina: 1