Oorkussens Sony hoofdtelefoon vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Topicstarter
Ik heb een paar jaar een Sony MDR-CD370 hoofdtelefoon die prima bevalt. Nu is de bekleding van de oorkussens zo'n beetje aan flarden plus het kussentje van de hoofdband. Iemand enig idee of zoiets los te krijgen is? Op de Sony site is niks te vinden.... Hij klinkt nog perfect, dus het hele ding vervangen is zonde.

Weet nog steeds niks.....

Verwijderd

Of het voor die specifieke hoofdtelefoon ook mogelijk is weet ik niet, maar het is bij Sony wel mogelijk de oorkussens los te bestellen. Ergens op hun site staat een formulier waarop je je gegevens in kunt vullen en na lang, lang wachten kun je het dan in bij een zaak in de buurt ophalen. Het werkt dus wel, maar ik geloof dat het zo'n 2 maanden duurde.

Als ik jou was zou ik er even een mail naar Sony zelf aan wagen, die kunnen het je beter vertellen. :)

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Topicstarter
Hmmm, de hele Sony site afgezocht, maar niks gevonden. Ook geen emailadres trouwens, vind ik niet echt klantvriendelijk.... Zal maar eens klantenservice @ sony.nl proberen denk ik :P

Verwijderd

"Voor meer vragen kunt u contact opnemen met ons Consumenten Informatie Centrum, 020-6581888"

Daar kunnen ze je waarschijnlijk ook meer vertellen :)

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Topicstarter
Pffff, zal wel moeten, klantenservice mail wordt gebounced :X

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Hallo ik heb de mdr-rf430.

Ik heb sony gemaild voor nieuwe oorkussens.

Deze konden ze leveren voor €25,- exclusief verzendkosten.

Ze konden ze ook afleveren bij een winkel dan bespaar je de verzendkosten.

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Topicstarter
DirtyHArry schreef op 14 december 2003 @ 15:10:
Hallo ik heb de mdr-rf430.

Ik heb sony gemaild voor nieuwe oorkussens.

Deze konden ze leveren voor €25,- exclusief verzendkosten.

Ze konden ze ook afleveren bij een winkel dan bespaar je de verzendkosten.
Dat klinkt goed, hoewel dat natuurlijk wel bijna de helft is van de nieuwprijs van de complete hoofdtelefoon... Vraag: naar welk adres heb je dat gemaild? Ik kan echt niks vinden.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

SmidsY

hallo!?.............

Wat dacht je van gewoon bij de locale handyman of soortgelijk winkeltje te kijken. Die kunnen van alles bestellen, tegen meestal een fractie van de prijs.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Pagina: 1