Toon posts:

LiteON LTN526S werkt *opeens* niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Op mijn pc heb ik een cd-rom speler van het merk LiteOn LTN526S. Sinds 2 dagen werkt deze opeens niet meer. Ik heb op de site van LiteOn gezocht naar updates van de drivers, deze zijn er niet meer.

Het probleem doet zich voor sinds ik het programma Alcohol 120% heb geinstalleerd. Dit programma heb ik weer gedeinstalleerd en dan werkt de cd-rom nog steeds niet.

De volgende foutmelding geeft die:

"Plaats een schijf of ander geschikt medium in station F:"

Er zit dan juist wel een cd in, die gewoon werkt....want deze werkt wel op de andere pc's. OS is Windows XP Prof...

Bekend probleem? Alvast bedankt!

Wouter

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 13:18 ]

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Is station F niet toevallig de virtual drive die Alcohol aanmaakt?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat niet. De cd-rom speler was altijd station F. Ik heb de harde schijf verdeeld in schijf C, D en E en de cd-rom speler is naar F verhuist. Dit heb ik al ongeveer een jaar zo.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand eerder deze problemen gehad?

Wouter

• NEO256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 18:41
Voer een een image in Alcohol 120% en wees zeker dat je probeert de goede drive te openen. Als dat het niet is. Kan het altijd nog een geval van Windows humor zijn. (dingen die niet te verklaren zijn. Bv windows ontkoppelt je lite on op het moment dat je Alcohol 120% de virtuele schijf insteld......

Probeer dit eens.
Zoek je lite on in apparaat beheer (zet ff je OS erbij dan kan ik desnoods uitleggen hoe je daar komt) En VERWIJDER je lite on. Waarom de nadruk op verwijder. Als je hem uitschakeld kun je er namelijk niets meer mee doen. Maar goed. Na het verwijderen start je opnieuw op. (windows detecteerd je schijf en instaleerd hem zonder een bericht te geven) Kijk dan nog eens of je cd-rom wel werkt.

Als dit het niet oplost weet ik het ook niet meer......

Verwijderd

Topicstarter
Beide opties werken niet. Is heel vaag allemaal....ik ga er maar nog eens goed over nadenken. Iedergeval bedankt.

Verwijderd

is er al een oplossing ik heb het ook, kom dr ook niet uit ook onder xp

Verwijderd

Dat wordt dus garantie, ik neem dat er nog 2 jaar garantie opzit ofso
Pagina: 1