Ik heb sinds gisteren een Antec 1080 AMG (met de drie standaard casefans) met daarin twee Athlon XP 2400+'s met daarop twee Coolermaster Aero Lite's (alu blok met koperen rondje bij de core van de chip). Nu kun je deze met behulp van draaiknoppies aan de voorkant harder of zachter laten draaien (heel mooi) maar ik zou graag met 1 draaiknop beide koelers harder of zachter laten draaien. Kan ik gewoon de draadjes van de ene koeler van de draaiknop afknippen en bij de andere draaiknop erop solderen?
Dan heb ik natuurlijk een draaiknop over, en dat komt mooi uit want dan wil ik daarmee de casefans laten draaien. Als ik de gewoon op de molex aansluit maken ze best veel herrie, en als ze niet aangesloten zijn wordt het best warm. Hoe kan ik de draaiknop het beste aansluiten?
Overigens worden de draaiknoppen met 2 draadjes aangesloten, een zwarte (ground) en een rode (ik dacht 12V?).
Dan heb ik natuurlijk een draaiknop over, en dat komt mooi uit want dan wil ik daarmee de casefans laten draaien. Als ik de gewoon op de molex aansluit maken ze best veel herrie, en als ze niet aangesloten zijn wordt het best warm. Hoe kan ik de draaiknop het beste aansluiten?
Overigens worden de draaiknoppen met 2 draadjes aangesloten, een zwarte (ground) en een rode (ik dacht 12V?).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos