Ik moet voor een kennis geheugen aanschaffen voor zijn lifetec lt9399 notebook pc en aan de onderkant zit een geheugen uitbreidingsplaats waar voor of pc133 SOdim of pc100 of pc 66. Het boekje is hij kwijt en ik heb al rondgezocht bij google en op de medion website. Ook heb ik de techinsche dienst gebeld, maar zij zijn constant niet te bereiken.
Er zit een p3 600 in met standaard 64mb geheugen. Het is dus al een ouder beestje maar draait nog prima. Het is dus een aldi/lidle laptop.
Weet iemand welk type ik moet gebruiken en eventueel welk merk? Ik heb gehoord dat je niet zomaar een merk kan gebruiken.
Ik wil deze er waarschijnlijk in doen :
So DIMM 64-bit, 144pins (2x72 contacten) pc 100 256MB Module (CL2 32x8). Mits hij pc100 geheugen ondersteund. Misschien zelfs pc66. Het liefst uiteraard pc133.
Welke mogelijkeden heb ik?
Er zit een p3 600 in met standaard 64mb geheugen. Het is dus al een ouder beestje maar draait nog prima. Het is dus een aldi/lidle laptop.
Weet iemand welk type ik moet gebruiken en eventueel welk merk? Ik heb gehoord dat je niet zomaar een merk kan gebruiken.
Ik wil deze er waarschijnlijk in doen :
So DIMM 64-bit, 144pins (2x72 contacten) pc 100 256MB Module (CL2 32x8). Mits hij pc100 geheugen ondersteund. Misschien zelfs pc66. Het liefst uiteraard pc133.
Welke mogelijkeden heb ik?