Toon posts:

Vreemde melding na postcodecheck

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik gegevens ingevoerd heb krijg ik

Beschikbaar in juni 2004 in de varianten Lite, Basic en Extra. U kunt nu al bestellen.

U kunt helaas geen gebruik maken van dit aanbod.

Ik heb al wel alvast besteld bij xs4all. Weet iemand wat dit betekent?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 06:41

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:51:
Nadat ik gegevens ingevoerd heb krijg ik

Beschikbaar in juni 2004 in de varianten Lite, Basic en Extra. U kunt nu al bestellen.

U kunt helaas geen gebruik maken van dit aanbod.

Ik heb al wel alvast besteld bij xs4all. Weet iemand wat dit betekent?
Dat je in juni 2004 pas gebruik kan maken van dit "aanbod", de varianten Lite, Basic en Extra dus.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Kun je dan niet beter wachten met aanmelden? Tegen die tijd is er misschien wel een veel beter alternatief.

SRK35ZS-W

Verwijderd

Topicstarter
Scooper schreef op 13 december 2003 @ 17:35:
Kun je dan niet beter wachten met aanmelden? Tegen die tijd is er misschien wel een veel beter alternatief.
Nee, kan niet wachten :), heb al 5 jaar tel rekening van 190 euro p/2 maanden... :(
ze moeten er 0800 nummers van maken dat is veel beter
en dat alternatief maakt mij niks uit, jij zou ook blij zijn als je van 56k naar adsl of kabel gaat.. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 17:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 17:44:
[...]

Nee, kan niet wachten :), heb al 5 jaar tel rekening van 190 euro p/2 maanden... :(
en dat alternatief maakt mij niks uit, jij zou ook blij zijn als je van 56k naar adsl of kabel gaat.. ;)
:?

duur joh, dat autorijden. ze zouden de benzine gratis moeten maken, veel leuker.

Verwijderd

Topicstarter
Dat je in juni 2004 pas gebruik kan maken van dit "aanbod", de varianten Lite, Basic en Extra dus.
Een paar dagen eerder stond "U kunt helaas geen gebruik maken van dit aanbod." er niet en toen heb ik ook besteld bij xs4all :) .
Maar waarom zetten ze dat er neer? Omdat ze nu massaal aanmeldingen krijgen door het nieuws van 97% van Nederland krijgt adsl?

Verwijderd

Je zat toch te ver van de centrale? :P

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 17:44:
[...]Nee, kan niet wachten :), heb al 5 jaar tel rekening van 190 euro p/2 maanden... :(
Hmmm, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Stel dat je nu al een contract afsluit dat wegens omstandigheden pas over een half jaar in gaat, dan kan je beter nu niks afsluiten en bijvoorbeeld over 5 maanden kijken of er geen beter aanbiedingen zijn...

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Ik denk dat hij zekerheid wil hebben, zometeen wil hij over 5maanden adsl hebben en dan is de centrale vol (komt heel soms voor mar och), misschien is de actie over 5maand wel minder
Pagina: 1