Hallo Tweakers,
Ik heb een tijdje geleden via deze site bij apestaart:
apestaart bv.
Zuiverings weg 117 A
Industrieterrein Noordersluis
8245 LN Lelystad
Een nieuwe computer gekocht:
AMD Athlon 2400+
Geforce 4 mx 420 64 mbram
IBM 60 GB 7200 RPM Harddisk
Creative Soundblaster 5.1 (Live!)
Pinnacle PCTV - pro
Aopen CD-RW
Aopen CD-r (56x)
Dit was voor 400 euro.
Lijkt allemaal heel leuk:
Maar!:
Niet alles is wat het lijkt, want, de hardeschijf heeft nooit gewerkt, Voedings kabel was niet meegeleverd, drivers waren niet meegeleverd, van mijn TV-kaart was de afstandsbediening niet meegeleverd, en dus ook geen drivers.
Ik had al snel gebelt naar Apestaart:
ik kreeg te horen dat ze van niets wisten, en dus dat ze het nog even na zouden trekken, ze zouden snel terug bellen, inmiddels 1 week later, nog niet gebelt, dus ik ging mailen, ook niets wat mij hielp
steeds hetzelfde verhaaltje, dat ze het zo snel mogelijk verstuurde.
De harddisk mocht ik overgens zelf naar IBM toe sturen, heeft nooit gewerkt, en moet dus gewoon werkend gelevert worden.
Ik bleef mailen, bellen, maar steeds het zelfde.
toen belde ik meneer nog een x op zijn mobiele telefoon, toen zei die dit: Ik hoor je niet zo goed, dus ik liep naar 't raam, voor wat meer ontvangst, misschien hielp dat, zei hij dat het niet hielp, oke, ik bel terug met mijn huistelefoon dacht ik.
Toen had hij snel zijn telefoon uitgezet, en nu kan ik hem dus daar ook niet meer op bereiken!
Erg zielig dus, ik voel me gewoon belazerd!
Ik wil jullie, dus allemaal waarschuwen, kijk uit als je wat bij Apestaart koopt! 't zou stom zijn, als jullie ook bedondert worden!
Mvg Kevin Middelkoop
Ik heb een tijdje geleden via deze site bij apestaart:
apestaart bv.
Zuiverings weg 117 A
Industrieterrein Noordersluis
8245 LN Lelystad
Een nieuwe computer gekocht:
AMD Athlon 2400+
Geforce 4 mx 420 64 mbram
IBM 60 GB 7200 RPM Harddisk
Creative Soundblaster 5.1 (Live!)
Pinnacle PCTV - pro
Aopen CD-RW
Aopen CD-r (56x)
Dit was voor 400 euro.
Lijkt allemaal heel leuk:
Maar!:
Niet alles is wat het lijkt, want, de hardeschijf heeft nooit gewerkt, Voedings kabel was niet meegeleverd, drivers waren niet meegeleverd, van mijn TV-kaart was de afstandsbediening niet meegeleverd, en dus ook geen drivers.
Ik had al snel gebelt naar Apestaart:
ik kreeg te horen dat ze van niets wisten, en dus dat ze het nog even na zouden trekken, ze zouden snel terug bellen, inmiddels 1 week later, nog niet gebelt, dus ik ging mailen, ook niets wat mij hielp
steeds hetzelfde verhaaltje, dat ze het zo snel mogelijk verstuurde.
De harddisk mocht ik overgens zelf naar IBM toe sturen, heeft nooit gewerkt, en moet dus gewoon werkend gelevert worden.
Ik bleef mailen, bellen, maar steeds het zelfde.
toen belde ik meneer nog een x op zijn mobiele telefoon, toen zei die dit: Ik hoor je niet zo goed, dus ik liep naar 't raam, voor wat meer ontvangst, misschien hielp dat, zei hij dat het niet hielp, oke, ik bel terug met mijn huistelefoon dacht ik.
Toen had hij snel zijn telefoon uitgezet, en nu kan ik hem dus daar ook niet meer op bereiken!
Erg zielig dus, ik voel me gewoon belazerd!
Ik wil jullie, dus allemaal waarschuwen, kijk uit als je wat bij Apestaart koopt! 't zou stom zijn, als jullie ook bedondert worden!
Mvg Kevin Middelkoop