Weet iemand wat bpsinstall.exe doet? Zodra ik mijn pc opstart start dit proces, probeert verbinding te maken met internet en blijft erg lang actief, waardoor het opstarten erg lang duurt. Kan ik dit proces eventueel zonder problemen uitschakelen in msconfig of kan ik dit bestand verwijderen? Alvast bedankt voor jullie hulp.
[google=bpsinstall]
[search=bpsinstall]
En heb je al gecontroleerd op Spy en of Ad Ware?
[search=bpsinstall]
En heb je al gecontroleerd op Spy en of Ad Ware?
Zoals al gezegd - gescand op spyware of virussen?
Waarom zoek je de executable niet op en vraag je de eigenschappen op? Daar staat altijd info tussen. Overigens heb ik em nog nooit gezien in een msconfig lijst, dus ik denk dat je em kan verwijderen. Als je een ghost image oid bij de hand hebt kan je dat altijd proberen
Waarom zoek je de executable niet op en vraag je de eigenschappen op? Daar staat altijd info tussen. Overigens heb ik em nog nooit gezien in een msconfig lijst, dus ik denk dat je em kan verwijderen. Als je een ghost image oid bij de hand hebt kan je dat altijd proberen
[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 13-12-2003 11:00 ]
geen eigenschappen bekend staat onder C:\Windows
via Norton gescand heb geen virussen, via Adware komt dit bestand ook niet als virus naar boven
staat wel in msconfig bij opstarten.
iemand nog iets?
Tnx!!
via Norton gescand heb geen virussen, via Adware komt dit bestand ook niet als virus naar boven
staat wel in msconfig bij opstarten.
iemand nog iets?
Tnx!!
Ik neem aan dat het gaat om een WinXP systeem? Daarin komt dit bestand iig hier niet voor, en aangezien ik deze verder ook niet ken kan je dr veilig vanuit gaan dat t echt niet bij Windows zelf hoort
Zeker mbt de plaats van dat bestand is het beste wat je kan doen het bestand zelf verwijderen en even uit msconfig gooien
LaWit,
Welkom op GoT
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen als je er een opent. Kort samengevat komt het neer op 3 basis punten:
Welkom op GoT
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen als je er een opent. Kort samengevat komt het neer op 3 basis punten:
- Zoek eventjes rond op Google en op GoT voordat je een topic opent - vaak levert dit al een boel informatie op. Neem wat je gevonden hebt, en wat het resultaat was, ook mee in je topicstart.
- Mocht dit toch niet de gewenste informatie opleveren, kies dan tenminste een goede topic titel. In je topic titel, omschrijf je probleem op een korte, bondige manier.
- Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, geef alle relevante informatie (dus laat mensen niet vragen ofdat je al gescanned hebt op virussen als je dat al lang gedaan hebt, maar zet het direct in de post), en formuleer je vraag netjes en duidelijk
Pagina: 1