Nieuwjaar

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
Welke tweaker kan mij verwijzen naar een site, waar ik bijv. nieuwjaar-scripts op kan vinden. Wat ik zelf ben tegengekomen is niet veel soeps. ( Het is de bedoeling op mijn website een page te maken met een nieuwjaarwens met op de achtergrond vuurwerk.)
Bij voorbaat dank.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

Verwijderd

Je hebt nog ruim 2 weken om het zelf te leren. Dit forum is niet bedoeld om scripts te zoeken, je mag het eventueel gebruiken voor hulp bij jouw scripts als je ergens niet helemaal uitkomt. De eerste voorwaarde is dat uit je topic wel blijkt dat je er zelf voldoende tijd en energie in hebt gestoken om het topi te rechtvaardigen.

Misschien vind je iets op hotscripts.com of dynamicdrive.com.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:40

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

De meeste sites zijn gewoon verzamelingen met allerhande javascripts maar niet echt een http://www.freenewyearjavascripts.com site ofzo....

Je zal toch flink wat sites moeten afsnuffelen. Wellicht dat google je ook nog flink kan helpen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

www.hotscripts.com
www.dynamicdrive.com
www.anfy.com
[google=javascript firework]

Enz...

Edit:
Bij google de eerste link is de perfecte :( :( was dus 2 seconden zoeken.

[ Voor 32% gewijzigd door André op 13-12-2003 13:20 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55

crisp

Devver

Pixelated

:+

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.