Adsl de bevindingen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Topicstarter
Hoi ik zit toch es te denken om over te stappen op adsl, wat zijn jullie bevindingen van bv cistron of mx-stream?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Als je de keuze hebt tussen mxstream en cistron.
Moet je zeker voor cistron gaan.

Www.cistron-telecom.nl
www.mxstream.nl

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

maar waarschijnlijk heb je de keuze niet dus hoef je niet te kiezen

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Cistron: PERFECT! Tweakers.net heeft een keer de lijn van hun getest, en ging idd zo snel als ze beloofden. Ben benieuwd of ze die snelheid zo houden als het netwerk propvol zit (hoop het wel, want ik zit nog steeds te dromen van zo'n connectie (gemid. 200-300K, met max. iets van 800K oid))

Mxstream: te veel geld voor te weinig snelheid, heb maar al te veel gehoord dat het vaak uitvalt e.d. Rond de 40-50K met een 512Kb abbo, en met die 1024Kb variant heb ik geen ervaring, maar ik denk toch dat die gemid. wel rond de 90-100K ligt.

Hoop dat je geen keuze hebt en je voor je neus Cistron tegenkomt :9

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Wauw! Ik heb MX-stream en ik vind het helemaal top! Supersnel! Altijd connectie! Ben er helemaal blij mee!

Maar ja, ik heb ook een jaar zitten k*tten met kabel van Casema...:r

Zonder gekheid, zo supersnel is het ook weer niet, maar zoals gezegd, hiervoor had ik Casema en dan is ADSL voor mij een verademing!

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Ben wel tevreden over Mxstream hoor. Gaat altijd wel snel bijna nooit echt traag.

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Yep, ik haal zo'n 50kb/sec de laatste tijd... >:) in 't begin waren er nog wat problemen maar die zijn nu weg. :)
Pagina: 1