7210 blijft af en toe hangen

Pagina: 1
Acties:

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Topicstarter
Het is mij niet duidelijk of het alleen in bounce gebeurd of overal, want tijdens normaal gebruik valt het niet echt op.
Tijdens het spelen van bounce wel, duidelijk blijft het spel een seconden hangen alvorens verder te gaan

We hebben een software update laten uitvoeren, maar dat heeft het juist wat erger gemaakt

iemand eenig idee hoe ik dit moet oplossen
is het mogenlijk om een 7210 compleet te resetten?

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Natuurlijk is een TELEFOON niet echt bedoeld om mee te gamen...

Genoeg flauwekul. Ik denk dat je even terug moet.
Op de 6610 (bijna zelfde model) had ik geen problemen met het spelen van games. "Had", omdat ik alle games verwijderd heb (ik doe ze toch niet en heb zel eenmaal getest toen ik hem net nieuw had, nu heb ik wat extra geheugen voor nuttiger zaken als telefoonboek en agenda (beperkt)).

We have just one world, but we live in different ones...

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij mij is ie nog nooit vast gelopen... ik heb 6610

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 08:23

Maartenvs

For Sale

Eerst even kijken of je de meest recente update hebt. Nokia verbetert nogal veel dmv software. Ik heb zelf de allereerste versie draaien dus zelfs zonder bewegende plaatjes. Heb nog maar 2 problemen ondekt (bounce en wap annuleren). Verder weet ik niet hoeveel je erop hebt staan maar veel smsjes en veel applicaties vertragen deze telefoon enorm. Zelf ben ik niet te spreken over de kwaliteit van deze telefoon maar je had dan wel een kleurenscherm 8)

Verwijderd

Firmware upgrade dan maar? Kan gratis, voor adressen klik hier

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Topicstarter
Ja ik heb inderdaad de nieuwste versie

Hij is vorige week geupdate en er staat helemaal niets persoonlijks op, alleen wat nokia er standaard indoet

Ik heb wel een heleboel van hun ringtones en wallpapers gewist

wel heb ik achteraf nog een geupdate versie van bounce geprobeerd maar dit had geen verschil
Pagina: 1