Toon posts:

MS Sidewinder doet het spontaan niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MS Sidewinder Gamepad ( geen USB)

Sinds ik mijn Sapphire Radeon 9600 Pro in mijn computer heb zitten doet mijn joystick raar. Als ik Fifa wil spelen gebruik ik alleen de joystick. Maar opeens spontaan doet ie het niet. Heel vreemd

Toen ik in het apparaatbeheer zat te kijken bleek dus dat mijn Gamepad er 2 keer in staan. 1 keer bij HUMAN INTERFACE DRIVERS ( die ik eerst helemaal niet had). En 1 keer bij Besturing voor geluid video en spelletjes.

Nu blijk mijn Logitech Muis Optical Wheel ook 2 keer in te staan ook weer bij de INTERFACE DRIVERS en bij Muizen en andere aanwijsapparaten.

Misschien dat dit het probleem is. Iemand die kan helpen om dit probleem op te lossen?

Verwijderd

Werkt het alleen bij Fifa niet, of bij meer spellen niet?

Ik zet je topic nu even in Spielerij - Problemen & Vragen. Maar als je Gamepad bij meer spellen weigert dan denk ik dat de mensen van Overige Hardware je beter kunnen helpen (Nu niet gelijk daar nog een topic openen, maar eerst hier melden, dan verplaats ik hem weer) :)

Verwijderd

Topicstarter
Alleen bij Fifa 2004 want bij Virtua Tennis kan ik probleemloos blijven spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar volgens deze jongen op http://www.soccergaming.t...de49e61561&threadid=89253 is spelen met een MS Sidewinder Gamepad onmogelijk en heeft EA het besvtigd dat er geen oplossing hiervoor is. ;(