Toon posts:

Colin McRae 2: probs met Force Feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn Guillemot Ferari FF niet aan de praat.... in de RTFM staat wel dat je quick forces moet enablen, maar wat doe je dat????

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 08:59
Op zaterdag 09 december 2000 14:45 schreef Delirium het volgende:
Ik krijg mijn Guillemot Ferari FF niet aan de praat.... in de RTFM staat wel dat je quick forces moet enablen, maar wat doe je dat????
Ik heb net hetzelfde spel gespeeld
en ik heb ook een Guillemot FF
en ik had hetzelfde probleem
alleen had ik geen "Fucking Manual"
Ik heb toen maar in de settings van de controller
UPDATE Force Feedback (of zoiets) op ON gezet.

Toen deed ie het wel! Erg strakke force feedback trouwens. Erg goed

Verwijderd

Topicstarter
Ehhhhh waar staat dat.... in win2k?

• Red devil
Nopez in het spel ergens ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met ergens of zo? Ik heb me echt scheel gezocht en kan het nergens vinden

• Red devil
Hmmm ik heb spel thuis op mijn Kamer en ik zit nu bij mijn pa en ma...

Zit er niet bij controller een soort Force Feedback optie??

dat je daar het woordje update ofzo op tegenkomt?
mail het anders maandag ff dan kan ik het nog ff nakijken

• Hoyden
  • Laatst online: 18-02 19:40
Logitech FF Wheel = GO :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij Player 1 Controller > Guillemot FF wel de optie FF staan, maar die is licht grijs en je kan 'm dus niet aan of uitvinken.... :?

• Red devil
Op zondag 10 december 2000 13:14 schreef Delirium het volgende:
Ik zie bij Player 1 Controller > Guillemot FF wel de optie FF staan, maar die is licht grijs en je kan 'm dus niet aan of uitvinken.... :?
Hmmzz erg vreemd.. ik zou even niet goed weten hoe de vork in de steel zit, ik ga vavavond weer naar huis toe.
Ik zal het wel ff bekijken.

Hebben trouwens meer mensen last van het feit dat ze voordat een spel met stuur willen spelen even het stuurtje moeten afstellen omdat je anders altijd naar rechts/links stuurt?

EJ

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 13:23 schreef Red devil het volgende:
Hebben trouwens meer mensen last van het feit dat ze voordat een spel met stuur willen spelen even het stuurtje moeten afstellen omdat je anders altijd naar rechts/links stuurt?
ja, bij mij stond het wel erg extreem afgesteld, ik moest eerst dat ding goed afstellen zodat je ook rechtdoor kon rijden... afstellen is trouwens irritant slecht geregeld met 3 balkjes. Waar is dat onderste balkje voor?

Voor normaal sturen moet je btw even naar het bovenste balkje en dan shift pijltje naar rechts tot het niet verder kan...

• Red devil
Ik bedoel eigenlijk in het algemeen.
Als ik de pc start ga ik gelijk naar
de eigenschappen van het stuurtje.

Ik hoef dan alleen maar het stuurtje compleet naar links en rechts te draaien en daarna is alles klaar.

De instellingen van CMR20 waren zo gepiept.
Ook even naar links en rechts draaien en klaar is kees.

Verwijderd

Topicstarter
ja, zo zou het idd moeten werken... heb jij ook de latest driver van de website dus incl. immerision bende en mededeling dat ie automatisch calibreert?

• Red devil
Immersion bende ?? hmmm
quess not!
maar ff downen dan!
thanx,ik zal vanavond ff kijken naar COllin

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
Mijn logitech force feedback doet het wel gewoon.(Het "oude" stuurtje)

Verwijderd

Topicstarter
Red Devil is er nog nieuws?

• Red devil
Hmm ik heb nog ff gekeken en idd ik kon eigenlijk niet goed meer terugvinden wat ik zocht. Heb het wat druk gehad deze week ik zal deze week nog eens kijken.
Het zat ergens bij de advanced opties of iets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
Thankyou for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Colin McRae Rally 2. Our response is as follows:

Colin McRae Rally 2/PC - No force Feedback

Problem
There are no Force Feedback effects when using a Force Feedback controller.

Solution
You must enable the the Quick Force Updates options.

From the main menu go to Options > Controllers > Player 1 Controller.

Change the first Item to your Steering Wheel make sure everything is set to Analogue then select OK. You can now configure the controller as per the on screen instructions. Then select OK. On the next screen you can adjust the Dead Zone and Saturation (Full deflection). Then select OK. Finally on the next screen you can adjust how strong the FF effects are and turn on Quick Force Updates to enable full force feedback effects.

----

lekker als je dat laatste scherm niet ziet.... :?

• Red devil
Ja! :)
Die instelling bedoelde ik dus!

Verwijderd

Euhhh....... ligt het aan mij of heb ik deze game nog niet in de winkel zien liggen ??

heb ook maar ff een Dupecheck gedaan maar ook nada .

Please explain*D

Verwijderd

Ik heb dat laatste scherm dus ook niet met mijn Guillemot Force Feedback. Ik gebruik win2k met de laatste drivers.

Verwijderd

Echt niemand ? Ik heb net die klote guillemot gekocht met CMR 2 en ik wil FORCE FEEDBACK :(

• Red devil
Op donderdag 14 december 2000 16:43 schreef Sykesman het volgende:
Euhhh....... ligt het aan mij of heb ik deze game nog niet in de winkel zien liggen ??

heb ook maar ff een Dupecheck gedaan maar ook nada .

Please explain*D
Euh tjsa mmmm >:)
Volgens mij komen de spellen eerder uit in Amerika en hebben we allemaal neefjes daaro die de volledige versies opsturen! :D

Kopermijn.. ik gebruik de drivers van de cd... dus geen geupdate, werkt prima.
(win ME)

Verwijderd

Bij Dynabyte heb ik ze gisteren zien hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Koppermijn, wij hebben dus hetzelfde probleem. Wat zijn jouw specs? Ik denk dat het daaran ligt.
Win2k > MSI 6163 & Athlon 500, 128 MB PC100, MSI 8806 TNT2 M64 en dus Guillemot FF Racing Wheel met Win2k driver

De driver van de CD werkt bij niet goed, dus moet ik wel die 2k driver.

Verwijderd

Mijn specs: BE6-2 PIII 600@840, 256 mb, Geforce 2 GTS, SBLive. Ik draai win2k sp1 met directx8 en ik gebruik de meest recente Guillemot Win2k drivers. Het probleem lijkt zich alleen voor te doen bij win2k en Codemasters is ervan op de hoogte. Ik kreeg het volgende mailtje van Codemasters(wel netjes maar geen oplossing):

Thankyou for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Colin McRae Rally 2. Our response is as follows:

We are looking into this problem at present and hope to have a solution shortly. Please keep an eye out on our website

For your information your call reference number is 00009461 please quote this in all further correspondence. IF YOU NEED TO REPLY TO THIS EMAIL, PLEASE ENSURE THAT THE ENTIRE TEXT IS INCLUDED IN YOUR REPLY.

Regards
Codemasters Customer Services

Did this suggestion work? If so, please let us know by sending an email to solved@codemasters.com (hint: just click on the link if your e-mail is HTML enabled).
Please also rate our customer service provision. In the following categories, how did you find our service? (1 - Good, 2 - Satisfactory, 3 - Unsatisfactory, 4 - Poor)
1. Speed of response ________
2. Accuracy of response (how well did the advice work?) __________
3. Clarity (how easy were the instructions to understand?) __________

{|CALLID|}=00009461
This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net bericht van CodeMasters of ik alsjeblieft de log/analyse van DirectX wou opsturen... erg jammer dat het niet goed werk.... ;(

Verwijderd

Colin McRae Rally 2.0 is echt een super VET spel! Draai hem nu op 1600x1200. Heerlijk!
Pagina: 1