ik heb mijn pc opnieuw geformatterd.
Nu heb ik mijn usb-poorten geinstalleerd, want andere usb-apparaten behalve mijn usb-stick doen het.
ik gebruik xp sp1.
op andere pc's doet mijn usb-stick het wel.
Als ik mijn usb erin stop, dan gaat hij hem herkennen, maar hant enkele seconden later, dus reboooten.
En dan is hij niet geinstalleerd (duh).
Als ik dan de mogelijkheid krijg om in m'n apparaatbeheer te kijken, krijg ik de fout 10.
De fout weet ik nu inmiddels (na zoeken op het forum).
in de bios heb ik ook al usb enabled, maar nog doet hij het niet..
Iemand een suggestie?
Nu heb ik mijn usb-poorten geinstalleerd, want andere usb-apparaten behalve mijn usb-stick doen het.
ik gebruik xp sp1.
op andere pc's doet mijn usb-stick het wel.
Als ik mijn usb erin stop, dan gaat hij hem herkennen, maar hant enkele seconden later, dus reboooten.
En dan is hij niet geinstalleerd (duh).
Als ik dan de mogelijkheid krijg om in m'n apparaatbeheer te kijken, krijg ik de fout 10.
De fout weet ik nu inmiddels (na zoeken op het forum).
in de bios heb ik ook al usb enabled, maar nog doet hij het niet..
Iemand een suggestie?
edit:
dit heb ik gevonden, en ik heb ook de VIA chipset op mijn mobo zitten.
dus betekent dat ik hem niet kan gebruiken??
VIA is having big problems with their USB 2.0 effort. It's buggy as heck. Did you build this PC? If you did, you should return the motherboard for one with an NEC chip (MSI makes such boards). If the PC is from a PC maker, return it.
dit heb ik gevonden, en ik heb ook de VIA chipset op mijn mobo zitten.
dus betekent dat ik hem niet kan gebruiken??
VIA is having big problems with their USB 2.0 effort. It's buggy as heck. Did you build this PC? If you did, you should return the motherboard for one with an NEC chip (MSI makes such boards). If the PC is from a PC maker, return it.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 00:22 ]